فوت دو کرمانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ کرمانی در اثر ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفتند. به گزارش فت فتو از کرمان، سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منجر به مرگ ۲ کرمانی دیگر شد. او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۳۱ نفر دراستان کرمان […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ کرمانی در اثر ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفتند.

به گزارش فت فتو از کرمان، سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منجر به مرگ ۲ کرمانی دیگر شد.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۳۱ نفر دراستان کرمان به بخش‌های بستری کرونایی افزوده شدند.

اوبا اشاره به اینکه هم اکنون ۱۴۱ نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهارکرد: ۷۸ نفر در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۶ نفر در زیرمجموعه بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی سیرجان، ۱۴ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی بم، ۱۴ نفر در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۹ نفر نیز در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بستری هستند.

صحبتی بیان کرد: مجموع فوتی‌های کرونا نیز از ابتدای انتشار ویروس تاکنون ۵ هزار و ۱۳۵ نفر بوده است.

او شمار خدمات بستری به بیماران کرونایی از ابتدای شیوع این ویروس در استان کرمان را ۴۴ هزار و ۱۷ مورد خدمات بستری ذکر کرد.

صحبتی با اشاره به ادامه واکسیناسیون کرونا در سطح استان کرمان گفت: ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۳۰۳ واکسن در نوبت اول و یک میلیون و ۸۰۸ هزار و ۸۰۷ مورد واکسن در نوبت دوم ونیز بیش از ۱۱۷ هزار واکسن در نوبت سوم تزریق شده است.

انتهای پیام/س




فوت دو کرمانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? فوت دو کرمانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا