فوتسالیست‌های زرندی در قم متوقف شدند

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در قم مقابل میزبانش تیم فردوس با تساوی ۲_ ۲ متوقف شد. به گزارش فت فتو از کرمان، تیم فولاد زرند ایرانیان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهید حیدریان  قم میهمان تیم مجتمع فردوس این شهر بود. این بازی در پایان با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ […]

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در قم مقابل میزبانش تیم فردوس با تساوی ۲_ ۲ متوقف شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، تیم فولاد زرند ایرانیان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهید حیدریان  قم میهمان تیم مجتمع فردوس این شهر بود.

این بازی در پایان با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این بازی موسوی و عباسی برای فردوس قم و اکبرزاده و خسروی برای فولاد زرند گلزنی کردند.

هم اکنون فولاد زرند ایرانیان تنها نماینده استان کرمان در لیگ برتر فوتسال کشور با ۱۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ قرار دارد.

سایر بازی‌های هفته پانزدهم در شهر‌های مختلف کشور نیز پیگیری شد.

در تبریز مس سونگون که مقابل سن ایچ در نیمه اول به برتری یک بر صفر رسیده بود در نیمه دوم در شرایطی که با نتیجه ۳ بر یک پیش افتاد در نهایت تن به تساوی ۳ بر۳ داد تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.

کراپ الوند نیز با محمود خوراکچی به روند صعودی خود ادامه داد و توانست با یک گل که در نیمه اول به ثمر رسید فرش آرای مشهد را شکست دهد. با این برد کراپ هم امتیاز با سن ایچ به نزدیکی صدر رسید.

در ساری هر چند شهروند زننده گل اول دربی مازندران بود، اما شاگردان رضا لک جشنواره گل به راه انداخته و با نتیجه۷ بر ۳ بازی را به سود خود خاتمه دادند.

حفاری که در نیمه اول با شکست دو بر یک مقابل چیپس کامل به رختکن رفته بود در نهایت مقابل چیپس کامل به تساوی سه بر سه رضایت داد.

در اصفهان تیم مقاومت البرز، تیم اول جدول لیگ یعنی گیتی پسند را با نتیجه ۶ بر ۳ در هم کوبید.

راگا نیز در مصاف با سپاهان در شرایطی نیمه اول را با تساوی یک بر یک به پایان رساند که در نیمه دوم اسیر پاورپلی‌های اشتباه شد و در نهایت بازی با نتیجه ۵ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت.

انتهای پیام /ب




فوتسالیست‌های زرندی در قم متوقف شدند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? فوتسالیست‌های زرندی در قم متوقف شدند