فعال شدن مجدد طرح‌های امنیت ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس 

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راهور استان از فعال شدن مجدد طرح های امنیت ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس جهت پیشگیری از سوانح رانندگی و ارتقاء امنیت دانش آموزان در ترددهای سواره و پیاده خبر داد.  سرهنگ اسماعیل خوشوقت در این خصوص گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با بکارگیری تمام توان خود و ضمن تعامل با […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راهور استان از فعال شدن مجدد طرح های امنیت ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس جهت پیشگیری از سوانح رانندگی و ارتقاء امنیت دانش آموزان در ترددهای سواره و پیاده خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در این خصوص گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با بکارگیری تمام توان خود و ضمن تعامل با دیگر سازمان‌های دخیل در امر ترافیک نسبت به پوشش ترافیکی معابر به ویژه معابر پر تردد انجام وظیفه می کند که این تدابیر و اقدامات همزمان با بازگشایی مدارس فعال تر می شوند.
 وی افزود: در این رابطه به دانش آموزان و دیگر عابران پیاده توصیه می شود در عبور و مرورها بسیار مراقب باشند و برای عبور از عرض خیابان از محل خط کشی و پل های هوایی استفاده کنند.
وی ادامه داد: خانواده ها برای پیشگیری از حوادث ترافیکی دانش آموزان عزیز که یک مدت نسبتا طولانی از محیط مدرسه و خیابان دور بوده اند می بایست نکات ساده و مهمی را با تاکید بر عبور از پیاده رو، عدم توقف وسط معابر و دیگر نکات ایمنی هنگام سوار و پیاده شدن از سرویس مدرسه را به آنان آموزش دهند.
سرهنگ خوشوقت اظهار کرد: در این میان لازم است والدین و رانندگان سرویس مدارس هم با رعایت سرعت مطمئنه، رانندگی در بین خطوط، بستن کمربند ایمنی و راکبان موتورسیکلت هم با تردد ایمن و استفاده از کلاه ایمنی از زمینه های وقوع حوادث رانندگی بکاهند.
رئیس پلیس راهور استان در پایان گفت: تیم های پلیس راهور در ساعت آغاز و پایان مدارس در نقاط پر ترافیک معابر حضور پررنگی خواهند داشت اما عاملان اصلی امنیت ترافیکی خود شهروندان هستند که باید همواره هنگام عبور از حوزه مدارس مراقب ترددهای دانش آموزان و دیگر عابران پیاده باشند.

انتهای پیام




فعال شدن مجدد طرح‌های امنیت ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس 

منبع: ایـسنا
? فعال شدن مجدد طرح‌های امنیت ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس