فعالیت بیش از ۴۰۰ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان کرمان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۴۱۶ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت با حضور ۲ هزار و ۶۲ نفر عوامل اجرایی برای پوشش ۱۲۸ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در تابستان ۱۴۰۲ در استان کرمان فعالیت دارند.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید اصغر سادات‌حسینی اظهار کرد: در سطح استان ۳۷ […]


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۴۱۶ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت با حضور ۲ هزار و ۶۲ نفر عوامل اجرایی برای پوشش ۱۲۸ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در تابستان ۱۴۰۲ در استان کرمان فعالیت دارند.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سید اصغر سادات‌حسینی اظهار کرد: در سطح استان ۳۷ دارالقرآن داریم که با به‌کارگیری ۱۸۵ نفر عامل اجرایی ۹ هزار و ۲۵۰ نفر قرآن‌آموز را برای طرح تثبیت روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و طرح فرزندان قرآنی حاج قاسم آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه اگر برنامه مناسبی برای تابستان داشته باشیم بستر مناسبی برای رشد و شکوفایی استعدادها فراهم می‌شود، افزود: بی‌برنامگی برای اوقات فراغت زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند و ثبت نام در پایگاه‌ها از ۱ تیر ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: ۶۵ کانون فرهنگی – تربیتی فعال داریم که با ۳۹۰ نفر عامل اجرایی، آموزش ۱۴ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز را در رشته‌های مختلف هنری و ورزشی بر عهده دارند.  

سادات‌حسینی با اشاره به اینکه ستاد اوقات فراغت امسال با شعار “تربیت بدون توقف” فعالیت می‌کند، گفت: ۶۴ نفر عامل اجرایی هم ۱۲ هزار دانش‌آموز را در ۱۶ اردوگاه فعال پوشش می‌دهند.

 وی گفت: در مدارس ۱۹۵ پایگاه با حضور ۹۷۵ نفر عامل اجرایی با حضور ۳۹ هزار دانش‌آموز و ۴۵ کانون ورزشی با ۲۲۵ نفر عامل اجرایی با حضور ۴۵ هزار نفر شرکت‌کننده فعالیت می‌کنند.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۳۷ مرکز مشاوره با ۱۱۱ نفر عامل اجرایی با خط تلفنی ۱۵۷۰ همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ کار مشاوره اورژانس دانش‌آموزی را انجام می‌دهند و ۳۷ پژوهش سرا هم با ۱۱۱ عامل اجرایی با حضور ۵ هزار و ۵۵۰ نفر شرکت کننده در استان فعالیت می کنند.

وی عنوان داشت: ۴۱۶ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت با حضور ۲ هزار و ۶۲ نفر عوامل اجرایی برای پوشش ۱۲۸ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز در تابستان ۱۴۰۲ در استان کرمان فعالیت دارند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





فعالیت بیش از ۴۰۰ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان کرمان

منبع: فــارس
? فعالیت بیش از ۴۰۰ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان کرمان