فصلنامه مشترک علمی پژوهشی «مدیریت شهری و مهندسی محیط زیست» در کرمان منتشر می‌شود

با امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و شهرداری کرمان «هایتک»، فصلنامۀ مشترک علمی پژوهشی با عنوان «مدیریت شهری و مهندسی محیط زیست» منتشر خواهد شد.  به‌ گزارش نذیر کرمان از کرمان، شهردار کرمان با بیان اینکه تفاوت شهرداری‌ها با سایر نهادها این است که امور شهرداری به‌شدت به زندگی مردم […]


با امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و شهرداری کرمان «هایتک»، فصلنامۀ مشترک علمی پژوهشی با عنوان «مدیریت شهری و مهندسی محیط زیست» منتشر خواهد شد.

 به‌ گزارش نذیر کرمان از کرمان، شهردار کرمان با بیان اینکه تفاوت شهرداری‌ها با سایر نهادها این است که امور شهرداری به‌شدت به زندگی مردم گره خورده است، اظهار کرد: تجاری‌سازی مقالات مرتبط با حوزۀ شهری به‌دلیل ارتباط با زندگی مردم و پروژه‌های شهری، سریع اتفاق می‌افتد و می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم را حل کند و این مزیت شهرداری است.

سعید شعرباف، با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل شهرداری، ماهیت فناورانه و مرتبط با تحلیل‌های کیفی و کمی عمیق دارد، بیان کرد: در پی امضای این تفاهم‌نامه، اساتید و پژوهشگران با شهرداری ارتباط برقرار می‌کنند که با در اختیار قرار دادن داده‌های شهرداری می‌تواند منجر به تهیۀ پایان‌نامه‌های تخصصی در حوزه‌های مورد نیاز شهرداری و ارائه مقالات با بالاترین کیفیت شود.

وی گفت: آماده‌ایم در قالب پروژه‌های مختلف با دانشگاه تعامل داشته باشیم و امیدوارم پس از انتشار فصلنامه به سمت همکاری‌های میدانی برویم و بتوانیم پروژه‌های طراحی و اجرا را با دانشگاه جلو ببریم.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته هایتک نیز بیان کرد: در دانشگاه تحصیلات تکمیلی، علوم بین‌رشته‌ای توسط اساتید متخصص تدریس می‌شود و پژوهش در این حوزه‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات سازمان‌هایی مانند شهرداری را حل کند.

 حسین محبی، با اشاره به اینکه حوزه‌های آموزش، پژوهش و فناوری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته هایتک تجمیع شده‌اند، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در تولید علم و پژوهش و تجاری‌سازی موفق عمل کرده و در حال حاضر، در زمینۀ فناوری رتبۀ پنجم و در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور رتبۀ ششم را داریم.

 وی افزود: هدف ما تجاری‌سازی و ایجاد فناوری براساس دانش کسب ‌شده است و در این راه از همکاری شهرداری استقبال کرده و خواهان استمرار این تعامل هستیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





فصلنامه مشترک علمی پژوهشی «مدیریت شهری و مهندسی محیط زیست» در کرمان منتشر می‌شود

منبع: فــارس
? فصلنامه مشترک علمی پژوهشی «مدیریت شهری و مهندسی محیط زیست» در کرمان منتشر می‌شود