فرمانده نیروی دریایی سپاه: اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه داریم

کرمان – فت فتو – فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی کاملا در منطقه مسلط است، رصد و اشراف اطلاعاتی نیز وجود دارد که اقتدار این نظام را نشان می دهد. به گزارش فت فتو، دریادار علیرضا تنگسیری روز چهارشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: ما به عنوان […]

کرمانفت فتو – فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی کاملا در منطقه مسلط است، رصد و اشراف اطلاعاتی نیز وجود دارد که اقتدار این نظام را نشان می دهد.

به گزارش فت فتو، دریادار علیرضا تنگسیری روز چهارشنبه در گلزار شهدای شهر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: ما به عنوان شاگردان حاج قاسم در برابر دشمنان ایستاده ایم و این مساله را در جریان اخیر نجات نفتکش از نیروهای آمریکایی می توان دید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: تمامی رزمندگان جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان های شهدا در برابر دشمن حاضر می شوند.

سردار تنگسیری همچنین گفت: امروز توفیق نصیب ما شد در دومین سالگرد حاج قاسم بر سر مزار این شهید بزرگوار حاضر شویم و با مسئولان نیروی دریایی با این شهید عزیز عهد ببندیم که راهش را ادامه دهیم و همانطور که شهید سلیمانی حامی و پشتیبان ولایت و مردم بود، ما هم همین مسیر را ادامه دهیم.

مکتب حاج قاسم را باید زنده نگه داشت

وی با بیان اینکه حاج قاسم ابعاد شخصیتی مختلفی داشت اظهارداشت: باید مکتب حاج قاسم را زنده نگه داشت.

دریادار تنگسیری بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مکتب حاج قاسم ولایتمداری و زنده کردن مقاومت است.

وی با تشریح چگونگی آشنایی خود با سردار سلیمانی گفت: از سال ۶۳ و عملیات خیبر افتخار آشنایی با حاج قاسم را داشتم و همانقدر که حاج قاسم در میدان نبرد اخلاص داشت که نمی توانستیم تشخیص بدهیم فرمانده است، بعد از آن هم که به درجه سرلشکری و مدال ذوالفقار رسید، تفاوتی در رفتارش مشاهده نشد.

دریادار تنگسیری بیان کرد: مردم به عشق حاج قاسم از روز شهادت تا دومین سالگردش همواره در این مکان مقدس حضور دارند و اینجا هیچ زمانی خالی نشد؛ این نتیجه معامله با خداست.

وی با بیان اینکه حاج قاسم روح شهامت را در ما دمید تاکید کرد: شهادت حاج قاسم نیز روح شجاعت و جوانمردی را در رزمندگان ما دمید.

به گزارش فت فتو فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با اهدای گل و نثار فاتحه نسبت به مقام شامخ سردار دل ها و دیگر شهیدان گلگون کفن آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.




فرمانده نیروی دریایی سپاه: اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه داریم

منبع: ایرنـا
? فرمانده نیروی دریایی سپاه: اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه داریم