فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: هیچگاه اقدامات دشمنان علیه امنیت کشور را بدون پاسخ نگذاشتیم

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش نزاجا گفت: عملیات چند روز پیش در شاهچراغ شیراز هیچ ارزش نظامی نداشت و هیچ زمانی نبوده که دشمنان به قصد ضربه زدن حرکتی علیه ما انجام دهند و ما آن را بدون پاسخ گذاشته باشیم.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان پیش از ظهر امروز […]


فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش نزاجا گفت: عملیات چند روز پیش در شاهچراغ شیراز هیچ ارزش نظامی نداشت و هیچ زمانی نبوده که دشمنان به قصد ضربه زدن حرکتی علیه ما انجام دهند و ما آن را بدون پاسخ گذاشته باشیم.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس ستاد قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش و تجلیل از آزادگان ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اظهار داشت: اسرای عزیزمان در چنین روز‌هایی با پشت سرگذاشتن شرایط بسیار سخت در اردوگاه‌های مختلف عراق، آزاد شدند و به آغوش گرم میهن بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه برخی از اسرا سند هویتی نداشتند و کسی از شکنجه‌های بسیار شدید آنها خبر نداشت، گفت: اسرا نمونه‌‌ای از آزادگی، مظلومیت، آزادمردی و مقاومت هستند.

 امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی حدود ۴۲ هزار نفر به اسارت نیروهای بعث عراق در آمدند، تصریح کرد: از این تعداد حدود ۲۶ هزار نفر از اسرا نیروهای ارتش بودند که ۴۸۴ نفر آنها متعلق به ارتش کرمان بود.

 وی ابراز داشت: ایران در دوران جنگ تحمیلی ۷۲  هزار عراقی را به اسارت خود در آورد و آمار اسرای عراقی نسبت به ایران بسیار زیاد بود و روند آزادی اسرا تا سال ۱۳۸۱ ادامه یافت.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش نزاجا افزود: جنگ ترکیبی جنگ خطرناکی‌ست که در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و … خودش را نشان می‌دهد و این جنگ محصول اتاق فکر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 امیر غلامعلیان ادامه داد: جنگ روانی و تهاجم فرهنگی یکی از مهمترین تاکتیک‌های امروز دشمن است، زیرا دشمن به‌دنبال وارونه جلوه دادن باورهای مردم است.

 وی با اشاره به اینکه اگر بخواهد کشوری را از آموزه‌های فرهنگی خود تهی کند روی باورها و فرهنگ آن منطقه کار می‌کند ، گفت: امروز دشمن روی حجاب تمرکز کرده و پله به پله حرکت می‌کند و منتظر عکس‌العمل ما است.

 امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه عناصر داعش و تفکیری‌ها هنوز وجود دارند، عنوان‌ کرد: عملیات چند روز پیش در شاهچراغ شیراز هیچ ارزش نظامی نداشت و آنها ذهن افراد را شستشو می‌دهند تا این اقدامات کور را انجام دهند و هیچ زمانی نبوده که دشمنان به قصد ضربه زدن حرکتی علیه ما انجام دهند و ما آن را بدون پاسخ گذاشته باشیم.

وی تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح از آموزه‌های دوران دفاع مقدس درس گرفته‌اند و حافظ منافع و مرزهای کشور‌ند.

 امیر غلامعلیان افزود: همانطور که آزدگان و ارتشیان در دوران دفاع مقدس و اسارت به انقلاب وفادار بودند امروز هم بدنه نیروهای مسلح پیرو مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش نزاجا در ادامه سخنان خود گفت: آزادگان سرافراز رمز موفقیت و خاطرات خود را در دوران اسارت برای مردم و نسل جدید تشریح کنند.

 وی افزود: هرساله در سازمان حفظ آثار و نشر دفاع ارزش ‌های دفاع مقدس یادداشت و خاطرات آزادگان ارتش و سایر ارگان‌های نظامی جمع‌آوری و تبدیل به کتاب می‌شود.

 به گزارش گزارش فارس، در این مراسم از زحمات امیر ساسان رئیس سابق ستاد قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش قدردانی و سرهنگ کشاورز به‌عنوان رئیس ستاد قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش منصوب شد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب





فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: هیچگاه اقدامات دشمنان علیه امنیت کشور را بدون پاسخ نگذاشتیم

منبع: فــارس
? فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: هیچگاه اقدامات دشمنان علیه امنیت کشور را بدون پاسخ نگذاشتیم