فرمانده سپاه ثارالله کرمان: روحانیون در دوران دفاع مقدس از حریم کشور دفاع کردند

کرمان – فت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: روحانیون در دوران دفاع مقدس علاوه بر تبلیغ، به عنوان رزمنده از حریم ایران دفاع کردند. به گزارش خبرنگار فت فتو، سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در یادواره شهدای روحانی مدافع حرم افزود: در حق شهدای روحانی طی این سالها اجحاف شده است و […]

کرمان – فت فتو – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: روحانیون در دوران دفاع مقدس علاوه بر تبلیغ، به عنوان رزمنده از حریم ایران دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در یادواره شهدای روحانی مدافع حرم افزود: در حق شهدای روحانی طی این سالها اجحاف شده است و باید مظلومیت روحانیت را در کنار واقعیات بیان کرد تا جلوی یاوه گویی های دشمنان گرفته شود.

وی با بیان اینکه چهار هزار شهید روحانی در کشور وجود دارد تصریح کرد: این کنگره در چهارم خردادماه جاری در شهر مقدس قم با حضور مسئولان و خانواده معزز شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارا الله استان کرمان تاکید کرد: پیش کنگره شهدای روحانی در شهر حاج قاسم به عنوان اجلاسیه برگزار شد و از ۳۹ شهید بزرگ و قهرمان مدافع حرم امروز در کرمان میزبان ۲۸ خانواده معزز در اجلاسیه هستیم.

وی با اشاره به تشکیل و فعالیت ۱۰ کارگروه در اجرای تحقق این حرکت معنوی ادامه داد: این اقدام در قالب مکتب سپهبد شهید سلیمانی فرمانده شهیدان دفاع مقدس و شهیدان مدافعان حرم، انجام می شود.

سردار معروفی تصریح کرد: این اجلاسیه یکی از آن موضوعات مهمی است که می تواند تاثیرگذار باشد، زیرا سپهبد شهید سلیمانی قهرمان جهان اسلام دست علما را در ملا عام می بوسید و به آن افتخار می کرد و هیچ خط کشی هم در این زمینه قائل نبود.

وی بیان کرد: سرکشی از ۱۴۵ خانواده شهید قبل از برگزاری اجلاسیه انجام شده که همراه هدیه معنوی مقام معظم رهبری بود.

اجلاسیه شهدای روحانی مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مصلی امام‌ علی (ع) برگزار شد.




فرمانده سپاه ثارالله کرمان: روحانیون در دوران دفاع مقدس از حریم کشور دفاع کردند

منبع: ایرنـا
? فرمانده سپاه ثارالله کرمان: روحانیون در دوران دفاع مقدس از حریم کشور دفاع کردند