فرمانده سپاه استان کرمان: “حاج قاسم” با مردم به نیکی صحبت می‌کرد/ شهید پورجعفری ‌مجاهد الی الله بود

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه شهید پورجعفری ‌مجاهد الی الله بود، گفت: شهید پورجعفری حافظ اسرار و تمام فکر و اندیشه حاج قاسم بود و همه را در قلبش نگه می‌داشت. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی امشب در اجتماع جوانان سلیمانی و […]

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه استان کرمان با بیان اینکه شهید پورجعفری ‌مجاهد الی الله بود، گفت: شهید پورجعفری حافظ اسرار و تمام فکر و اندیشه حاج قاسم بود و همه را در قلبش نگه می‌داشت.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار حسین معروفی امشب در اجتماع جوانان سلیمانی و دومین یادواره شهید حسین پورجعفری با عنوان عزیز دل سلیمانی که در تالار وحدت دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یار باوفایش حاج حسین پورجعفری اظهار داشت: خانواده شهید پورجعفری زینب‌گونه در کنار سرباز ولایت ایستادند و دوری او را که سال‌ها در مجاهدت بود، تحمل کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مجلس شهدا مجلس ختم نیست بلکه مجلس فتوحات نظام اسلامی است گفت: هر چه عزت و آبرو داریم از شهدا است و آنها به ما عزت دادند و عاقبت به خیر شدند.

وی با اشاره به اینکه هیچ سعادتی بالاتر از شهادت در راه خدا نیست و شهدا به این درجه از عظمت و بزرگی رسیدند ادامه داد: یادواره شهدا باید به رهواره شهدا تبدیل شده و در آن فرهنگ شهدا را ترویج کرد.

سردار معروفی با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهدا برای جوانان ما مصونیت‌آور است افزود: شهید حسین پورجعفری پنج ویژگی بزرگ داشت که مجاهد در راه خدا شد.

وی با اشاره به اینکه شهید پورجعفری از گناه گذشت و طهارت جسم و روح داشت و از آبروی خود مراقبت می‌کرد گفت: شهید پورجعفری از دنیا گذشته و هیچ عقبه مادی نداشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این شهید بزرگوار برای حفظ و بقای دین خدا از این جبهه به آن جبهه می‌رفت افزود: شهید پورجعفری از عزیزان خود نیز گذشت و اگر چه به فرزندان خود عشق می‌ورزید اما با خدا معامله کرد.

وی با بیان اینکه این یار با وفای حاج قاسم از آبروی خود برای خدا گذشت و قبل از خودش مراقب آبروی حاج قاسم بود ادامه داد: او می‌دانست شهید سلیمانی در ولایت ذوب است و در حاج قاسم ذوب شد.

حاج قاسم با چه راهکاری داعش را نابود کرد؟/ آرزویی که در عراق محقق شد
مقدم‌فر: برای ترویج معنویت و فضائل باید از الگوی حاج قاسم بهره برد/ ماجرای تشرف سردار سلیمانی به ضریح امام رضا (ع)/ انتقام سخت تمام نشده است
رعایت اخلاق حرفه‌ای”حاج قاسم” را به سردار دل‌ها تبدیل کرد

سردار معروفی با اشاره به اینکه شهید پورجعفری مراقب آبروی انقلاب و همرزمانش بود گفت: شهید پورجعفری از جان خود گذشت و این گذشت‌ها بود که او را به یک مجاهد واقعی الی الله تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی بسیار صبور بود و با مردم با نیکی صحبت می‌کرد افزود: شهید حسین پورجعفری حافظ اسرار حاج قاسم بوده، از تمام فکر و اندیشه حاج قاسم با خبر بود و همه را در قلبش نگه می‌داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه حضور آنها در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه نشان از ناموس‌پرستی حاج قاسم و حسین پورجعفری است بیان کرد: شهدا رفتند تا ناموس شیعه حفظ شود و مدافع حرم حضرت زینب(س) شدند.

وی با بیان اینکه شهید پورجعفری در یک جمله جان و نفس حاج قاسم و چشم و گوش شهید سلیمانی بود گفت: شهید پورجعفری از اول برای ثاراللهیان عزیز بود و اینگونه نیست که امروز برای ما عزیز سلیمانی شده باشد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه او به همه یکسان نگاه می‌کرد و همه دوستش بودند چرا که نگاه جامع‌الاطراف داشت ادامه داد: شهید پورجعفری بسیار باوفا، با ادب و با بصیرت بود که هر سه ویژگی را در کلاس درس عباس بن علی (ع) آموخته بود.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی را نباید به خاطره‌گویی معطوف کرد افزود: این شهدا را باید با ابعاد مختلف به جامعه معرفی کرد چرا که قطب‌نما هستند و ما را به سعادت می‌رسانند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی مکتب ولایت باوری است بیان کرد: اگر همانند حاج قاسم و شهید پورجعفری به ولایت اقتدا می‌کردیم امروز در اقتصاد مشکل نداشتیم.

وی با بیان اینکه این شهدا به فرمان ولی خود رفتند و پیروز جبهه مقاومت شدند گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا کار بزرگی است اما این یادواره‌ها به ما می‌گوید که باید همانند شهدا در مسیر ولایت و انقلاب ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/۵۱۱/ش




فرمانده سپاه استان کرمان: “حاج قاسم” با مردم به نیکی صحبت می‌کرد/ شهید پورجعفری ‌مجاهد الی الله بود

منبع: تسنــیم
? فرمانده سپاه استان کرمان: “حاج قاسم” با مردم به نیکی صحبت می‌کرد/ شهید پورجعفری ‌مجاهد الی الله بود