فرمانده جدید انتظامی شهرستان رفسنجان معرفی شد

نذیر کرمان/کرمان در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، از زحمات سرهنگ اکبر نجفی تقدیر و سرهنگ مرتضی امیرسبتکی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان رفسنجان معرفی شد. فرمانده انتظامی استان کرمان امروز (۲۱ دی‌ ماه) در این آیین ضمن تسلیت گفتن شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی محدوده گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: […]

نذیر کرمان/کرمان در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، از زحمات سرهنگ اکبر نجفی تقدیر و سرهنگ مرتضی امیرسبتکی به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان رفسنجان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان امروز (۲۱ دی‌ ماه) در این آیین ضمن تسلیت گفتن شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی محدوده گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: خدمت کردن به مردم توفیق الهی است و در احادیث و روایات هم آمده است. من و همکارانم توفیق این را داریم که در رفع نیازهای مردم در همه موارد حضور پیدا می‌کنیم و برای ایجاد امنیت، از جان و مال خود هم می‌گذریم و از این توفیق خرسندیم.

سردار ناصر فرشید بیان کرد: تامین امنیت ارزشمند است و تمام ارکان دولت به آن مکلفند و برای تامین امنیت همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها از خانواده‌ها گرفته تا دیگر اقشار دخیلند و رسالت دارند.

وی تصریح کرد: در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، تعدادی از کادر نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که مایه افتخار است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تکریم و معارفه فرمانده‌های سابق و جدید انتظامی شهرستان رفسنجان، گفت: سرهنگ نجفی فردی لایق، پای کار و دلسوز است و پله‌های ترقی را طی کرده است و مسؤولیت این شهرستان را تحویل فرمانده جدید خواهد داد و در یکی از رده‌های ستادی نیروی انتظامی استان ارتقا خواهد یافت تا از تجربه و علم او برای خدمتگزاری بیشتر به مردم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سرهنگ امیر سبتکی هم مثل سایر همکاران نیروی انتظامی توانمند است و در شهرستان رفسنجان سکان فرماندهی نیروی انتظامی را برعهده خواهد گرفت تا با استفاده از بسترهای موجود در رفسنجان مانند خیران، بنگاه‌های اقتصادی بزرگ مانند مس سرچشمه و دیگر ظرفیت‌ها را در راستای تامین امنیت در جامعه به کار گیرد.

سردار فرشید وجود همدلی و وحدت بین مسؤولان استانی و شهرستانی را ستود و افزود: برخورد با تخلف و جرایم در دستور کار روزانه نیروی انتظامی است از جمله درباره تخلف‌های اتباع بیگانه مطمئن باشید، ما هر روز با اتباع بیگانه غیرمجاز برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: اجازه سوءاستفاده به متخلفان را نخواهیم داد و پلیس در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم گفت: امنیت، اتفاقی نیست و وقتی آرامش داخل شهرستان، استان و کشور وجود دارد، مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم و همه باید قدردان آن‌ها باشیم.

او افزود: با اینکه مشکلاتی در رفسنجان وجود دارد؛ اما به واسطه تلاش بی‌وقفه نیروی انتظامی بیشتر مشکلات حل شده است. حضور نیروهای انتظامی در سیل سال گذشته و حضورشان در اغتشاشات، نمونه‌هایی از این دست خدمتگزاری‌هاست.

انتهای پیام




فرمانده جدید انتظامی شهرستان رفسنجان معرفی شد

منبع: ایـسنا
? فرمانده جدید انتظامی شهرستان رفسنجان معرفی شد