فرمانده انتظامی رفسنجان: پرونده اسیدپاشی در دستور کار قرار گرفت

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به حادثه اسیدپاشی به مردی ۳۹ ساله در منطقه بلوک هفت این شهرستان گفت: پرونده اسیدپاشی به این مرد به منظور روشن شدن ابعاد دیگر موضوع و دستگیری افراد خاطی در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفته است. سرهنگ محمدجواد آرامون روز دوشنبه در گفت […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به حادثه اسیدپاشی به مردی ۳۹ ساله در منطقه بلوک هفت این شهرستان گفت: پرونده اسیدپاشی به این مرد به منظور روشن شدن ابعاد دیگر موضوع و دستگیری افراد خاطی در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ محمدجواد آرامون روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با بیان اینکه شب گذشته در محدوده منطقه بلوک هفت شهرستان رفسنجان، یک مورد اسیدپاشی اتفاق افتاد افزود: در این حادثه ۲ موتورسوار ناشناس، زنگ منزل خانه ای را زده و بعد از باز شدن در توسط صاحب‌خانه که فردی ۳۹ ساله است، به سمت وی اسید پاشیده و متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اسید به صورت این مرد آسیب نرسانده و وی را از ناحیه گردن و سینه مورد دچار مجروحیت کرده است ادامه داد: وی در حال حاضر در یکی از بیمارستان های کرمان تحت مداوا است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اینکه این فرد به کسی مظنون نیست اظهار داشت: پرونده اسیدپاشی در رفسنجان به منظور روشن ‌شدن ابعاد دیگر و دستگیری این افراد خاطی و ناشناس به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی توصیه کرد، مردم از باز کردن درب منزل بر روی اشخاص ناشناس خودداری کنند تصریح کرد: دوربین های این منطقه توسط پلیس آگاهی مورد بازبینی قرار گرفته و تا دستگیری متهمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم بود.

سرهنگ آرامون تاکید کرد: پلیس اجازه بر هم زدن نظم و آرامش جامعه را به اشرار و مخلان نظم و امنیت نمی دهد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.




فرمانده انتظامی رفسنجان: پرونده اسیدپاشی در دستور کار قرار گرفت

منبع:ایرنـا
? فرمانده انتظامی رفسنجان: پرونده اسیدپاشی در دستور کار قرار گرفت