فرمانده انتظامی خبر داد: به‌کارگیری ۷۰۰۰ نفر نیروهای فراجا در تامین امنیت انتخابات استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قریب به ۷۰۰۰ نفر از نیروهای فراجا در استان کرمان به صورت مستقیم در تامین امنیت شعب اخذ رای، مخازن نگهداری آرا و فرمانداری به کار گرفته شده‌اند. سردارناصر فرشید شامگاه ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن خداقوت به خبرنگاران و عوامل اجرایی انتخابات اظهار کرد: به مردم […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: قریب به ۷۰۰۰ نفر از نیروهای فراجا در استان کرمان به صورت مستقیم در تامین امنیت شعب اخذ رای، مخازن نگهداری آرا و فرمانداری به کار گرفته شده‌اند.

سردارناصر فرشید شامگاه ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن خداقوت به خبرنگاران و عوامل اجرایی انتخابات اظهار کرد: به مردم بزرگوار استان کرمان و کل کشور که از ابتدای صبح امروز در شعب اخذ رای حضور پیدار کردند، تبریک عرض می‌کنم ضمن این که در حال حاضر نیز با جمعیت بالای مردم در شعب روبه رو هستیم.

وی افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده از قبل در شورای تامین استان و شهرستان‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و پیش بینی نیروی کافی با همکاری سایر نهادهای امنیتی صورت گرفته و خوشبختانه از ابتدای صبح بدون هیچ مشکل خاصی آغاز رای گیری را داشتیم و کماکان ادامه دارد.

فرشید بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان کرمان براساس وظیفه ذاتی، قانون و مصوبات شورای تامین از تمام توان نیروی در اختیار هم در محورها با توجه به بارش برف که همچنان ادامه دارد و در درون شهرها و حوزه امنیتی استفاده کردیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان درباره تعداد نیروهای به کار گرفته شده گفت: با توجه به شعب اخذ رای و شرایطی که هر شعبه داشت، نیرو پیش‌بینی شده و در برخی نقاط عزیزان بسیج نیز حضور داشتند و در برخی شعب فقط فراجا و از دو و سه نفر و بیشتر نیروی محسوس و به صورت نامحسوس نیروهای مختلفی در استان به کار گرفته شده‌اند.

وی افزود: قریب به ۷۰۰۰ نفر نیروهای فراجا در استان کرمان به صورت مستقیم در تامین امنیت شعب اخذ رای، مخازن نگهداری آرا و فرمانداری به کار گرفته شده و نیروهای ستادی را نیز در احتیاط قرار دادیم تا در ساعات پیش رو بتوانیم در کنار سایر مردم در این برگ زرینی ثبت شده، دخیل باشیم.

فرشید در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون مطلب خاص امنیتی در استان کرمان گزارش نشده است.

انتهای پیام




فرمانده انتظامی خبر داد: به‌کارگیری ۷۰۰۰ نفر نیروهای فراجا در تامین امنیت انتخابات استان کرمان

منبع: ایـسنا
? فرمانده انتظامی خبر داد: به‌کارگیری ۷۰۰۰ نفر نیروهای فراجا در تامین امنیت انتخابات استان کرمان