فرماندار بم به دهیاران پاره وقت تذکر داد

کرمان – فرماندار بم گفت: دهیاران پاره وقت که در روستاها مسئولیت دارند، باید مشخص کنند چه روزهایی در روستاها هستند و از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی می کنند. به گزارش نذیر کرمان، محمد برزنگ از ظهر یکشنبه در همایش دهیاران شهرستان بم با تاکید بر ارائه خدمات در روستاها توسط دهیاری‌ها گفت: باید […]

کرمان – فرماندار بم گفت: دهیاران پاره وقت که در روستاها مسئولیت دارند، باید مشخص کنند چه روزهایی در روستاها هستند و از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی می کنند.

به گزارش نذیر کرمان، محمد برزنگ از ظهر یکشنبه در همایش دهیاران شهرستان بم با تاکید بر ارائه خدمات در روستاها توسط دهیاری‌ها گفت: باید جلوی ساخت وسازهای غیر مجاز در روستاها گرفته شود و بر اجرای صحیح طرح‌های هادی در روستاها، بیشتر نظارت صورت گیرد.

وی در ادامه با گلایه از عدم حضور مستمر برخی دهیاران در محل خدمتشان تاکید کرد: دهیاران پاره وقت که در روستاها مسئولیت دارند، باید مشخص کنند چه روزهایی در روستاها هستند و از نزدیک به امور اداری و مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در روستاها، جذب سرمایه‌گذار باید در اولویت دهیاران قرار گیرد، گفت: با اعتبارات دولت به دلیل محدودیت‌ها نمی‌توان تمام مشکلات را حل کرد.

کد خبر ۵۸۱۳۲۵۶




فرماندار بم به دهیاران پاره وقت تذکر داد

منبع: مــهر
? فرماندار بم به دهیاران پاره وقت تذکر داد