فرصت رسیدن به شکوفایی، دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفتند: انقلاب اسلامی فرصت رسیدن به شکوفایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در […]

ائمه جمعه استان کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفتند: انقلاب اسلامی فرصت رسیدن به شکوفایی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آیین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

 
در خطبه‌های اول به‌مانند همیشه سخنان، ائمه جمعه در زمینه توجه‌به تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث و روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام بیان شد و در خطبه‌های دوم نماز جمعه، مسائلی در حوزه فرهنگی همچون موضوعات روز شهرستان‌ها، مسائل مهم ملی کشور ازجمله دهه فجر و حضور حداکثری در انتخابات عنوان شد.

امام جمعه بردسیر: دهه فجر فرصت خوبی برای شناختن و شناساندن انقلاب است

 
حجت‌الاسلام علی‌اکبر کرمانی امام جمعه شهرستان بردسیر ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: تزکیه و تعلیم انسانیت ثمره و فلسفه بعثت پیامبر(ص) است.
 
وی ایام‌الله دهه فجر را گرامی‌ داشت و بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب بدون تجربه و بی‌نظیر در راستای حرکت ائمه معصومین علیهم‌السلام است.
 
حجت‌الاسلام کرمانی افزود: شعارهای انقلاب برگرفته شده از شعارهای پیامبر است و کهنه نخواهد شد و این رمز ماندگاری انقلاب ماست.
 
خطیب جمعه بردسیر گفت: انقلاب را با مردم انقلابی می‌شناسند و اگر روزی مردم از شعارهای انقلاب دل‌زده شوند دلیل آن بد‌ عمل کردن برخی مسئولان و مدیران است.
 
وی بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: کاستی‌هایی وجود دارد اما پیشرفت‌ها چشمگیر است.
 
امام جمعه بردسیر ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب در کشور، منطقه و جهان افزود: دهه فجر فرصت خوبی برای شناختن و شناساندن انقلاب است.

امام جمعه راور: دهه فجر آینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید

 
حجت‌الاسلام علی زمانی امام جمعه راور با بیان اینکه دهه فجر آینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید، گفت: به افرادی که قبل از انقلاب را ندیدند، باید گفت انقلاب تبدیل یک دولت به دولت دیگر نبود بلکه تغییر یک گفتمان به گفتمانی دیگر بود.
 
وی تصریح کرد: بعد از ۴۵ سال این مطلب روشن است که سلسله پهلوی برای اسلام زدایی آمده بود، بنا داشتند اسلام را در این کشور از رسمیت بیندازند.
 
خطیب جمعه راور با بیان اینکه گفتمان طاغوت گفتمان استبداد و خفقان بود، ابراز کرد: پیروزی انقلاب اسلامی درواقع تغییر گفتمان اسلام‌زدایی به گفتمان حضور دین در صحنه بود.
 
حجت‌الاسلام زمانی تاکید کرد: افتخار می‌کنیم امروز مستقل‌ترین کشور جهان جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی افزود: امروز «آزادی» متن قانون اساسی ماست؛ البته آزادی به شکل غرب را نمی‌پذیرد.
 
خطیب نماز جمعه راور تغییر گفتمان فحشا و گناه به گفتمان حیا و عفاف را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: امروز حجاب و عفاف قانون است و بی‌حجابی خلاف شرع و قانون محسوب می‌شود.

امام جمعه رودبار جنوب: دشمن در چندین جبهه درحال مقابله با انقلاب اسلامی است

 
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: آغاز چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درواقع سالروز پیروزی اراده الهی بر اراده شیطان است.
 
حجت‌الاسلام افشارمنش به مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ایمان و خداباوری، آموزه‌های دینی، مردم متعهد، رهبر معظم انقلاب، قدرت وحدت، توانایی ملت در علم فناوری از جمله مهم‌ترین مؤلفه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی افزود: امروز بر کسی پوشیده نیست که آن‌چه از بصیرت‌آفرینی مقاومت و ایستادگی در نظام وجود دارد به برکت هدایت‌های پیامبرگونه دیروز امام رحمت‌الله علیه و امروز مقام معظم رهبری است.
 
امام جمعه رودبار جنوب گفت: جنگ روایت‌ها از مهم‌ترین ترفندهای امروز دشمن است و به بیان رهبر معظم انقلاب، اگر شما حقایق جامعه خودتان و کشور خودتان انقلاب‌تان را روایت نکنید دشمن هرجور خودش بخواهد روایت می‌کند.
 
حجت‌الاسلام افشارمنش اظهار کرد: امروز حیله دشمن تحمیل جنگ ترکیبی است و شما مردم هم‌زمان در‌حال جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، روانی، فضای مجازی و دیگر زمینه‌ها و زوایا با دشمن هستید.
 
امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: پیشرفت ملت ایران در عرصه هوافضا، در عرصه علوم و فنون و تکنولوژی و نانو، در عرصه سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم، علوم پزشکی و دانش و فناوری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

امام جمعه جیرفت: دهه فجر فرصت مناسب برای جهاد تبیین حقایق است

 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: برخی‌از شهدا علاوه‌بر نقش‌آفرینی در هشت سال دفاع مقدس، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش فعال و پررنگ داشتند.
 
خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: حضرت امام خمینی‌(ره) می‌فرمودند؛ مظهر قدرت ایران شهدای عزیز و والامقام هستند، و همواره عظمت، مقام شهدا، جایگاه خانواده‌های معظّم شهدا و رزمندگان برای ما و مردم ایران اسلامی و مردم جهان گوشزد می‌کردند.
 
وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا برشمرد و خاطرنشان کرد: در این ایام باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم همان‌طور‌که امام امّت بعد از ۱۵ سال تبعید و پس‌از بازگشت به میهن اسلامی مستقیم به بهشت زهرا رفتند و حرف‌های تاریخی و ارزشمندی را بیان فرمودند.
 
امام جمعه جیرفت با یادآوری این مطلب که مردم همواره پای انقلاب اسلامی و نظام ایستاده‌اند، اظهار کرد: مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، انتخابات، راهپیمایی و هر کجا که لازم بوده با بصیرت حضوری پرشور داشتند.
 
امام جمعه نرماشیر: حضور مردم در صحنه‌ها، یک سیلی بر صورت دشمنان است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله کریم‌آبادی امام جمعه موقت شهرستان نرماشیر در خطبه‌های این هفته شهرستان، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، بیان کرد: دهه مبارک فجر، بصیرت ملت عزیز ایران را به جهان نشان می‌دهد.
 
وی افزود: ۴۵ سال اقتدار و موفقیت روز‌افزون کشور ایران، دشمن را ناامید کرده است، حضور جوانان در صحنه و همبستگی ملت ما، دشمنان را از تصمیماتشان منصرف کرده است.
 
خطيب موقت جمعه نرماشیر گفت: دو مراسم مهم در پیش داریم، یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات، ان‌شاء‌الله مردم عزیز باری دیگر با حضور حداکثری خود در این مراسمات، برگ زرینی دیگر، رقم خواهند زد بر افتخارات ما.
 
امام جمعه موقت نرماشیر تصریح کرد: مردم صحنه را خالی نکنند و به شعارهای پوچ دشمنان داخلی و خارجی گوش ندهند، آن ها دنبال ناامید کردن ملت هستند، دشمنان باید کم‌رنگ کردن انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن را به گور ببرند، زیرا مردم شریف ما، بصیر و آگاهند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کریم‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم همیشه، یک سیلی بوده است بر دشمنان، قطعا باری دیگر دشمنان سیلی محکم‌تری از حضور حداکثری مردم خواهند شد.

امام جمعه شهربابک: پیشرفت ایران در علوم مختلف از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است

 
حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک در خطبه‌های این هفته ضمن دعوت همه به تقوای الهی و اشاره به خطبه ۸۶ نهج‌البلاغه، گفت: یکی از عوامل عصیان مغرور شدن و فریب خوردن از آرزوهای بدون دلیل است.
 
وی با اشاره به عید مبعث و بعثت پیامبر بزرگ اسلام (ص) افزود: که یکی از بارزترین ویژگی‌های پیامبر اسلام حسن‌خلق است زیرا دین و اخلاق هر دو فطری هستند.
 
حجت‌الاسلام انصاری اظهار کرد: خوش‌اخلاقی باعث رشد ایمان و وسیله سنجش اخلاق در خانواده است همچنین نامه اعمال مومنین با اخلاق سنجیده می‌شود.
 
وی از ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب یاد کرد و گفت: ما باید بصیرت داشته باشیم زیرا با بصیرت و تقوای سیاسی می‌توانیم بر دشمنان فائق شویم.
 
امام جمعه شهربابک تصریح کرد: در علوم سیاسی همانگونه که شیطان تمام عوامل را استفاده می‌کند تا باطل برگردد ما هم باید با هم تعاون و همکاری داشته باشیم تا بتوانیم بر دشمن پیروز شویم.
 
وی بیان کرد: آیه آخر سوره فتح نشان‌دهنده ویژگی‌های مردم، امام راحل، امام حاضر و خانواده‌های شهدا است.
 
حجت‌الاسلام انصاری گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب رشد سریع و پیشرفت در علوم مختلف بوده است که در مدت ۴۵ سال ایران به رتبه هشت دنیا رسیده است.

امام جمعه بم: انقلاب اسلامی‌ تداوم انقلاب نبوی با همان اهداف الهی است

 
حجت‌الاسلام دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان کرد: مردم برای عمل به معارف دینی و الهی انقلاب کرده‌اند.
 
حجت‌الاسلام دانشی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مایه پیشرفت ملی بوده است.
 
خطیب نماز جمعه بم بیان کرد: از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی تعالی و تحکیم خانواده و جایگاه زن است.
 
وی گفت: ‌اسرائیل با اقدام وحشیانه بیش‌از ۲۷ هزار را شهید کرده، اما پیروزی این جنگ با مردم مظلوم غزه بوده است.

 

امام جمعه انار: شباهت انقلاب‌ اسلامی با بعثت در عزت‌آفرینی است 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی‌ سلیمانی در خطبه‌های این هفته با اشاره به مبعث پیامبر اسلام گفت: امام راحل می‌فرمایند، روز مبعث از ازل تا ابد روزی شریف‌تر از آن نیست، به‌علت اینکه بزرگ‌ترین حادثه تاریخ درآن رخ داد، مبعث مایه حیات جامعه بشری است. 
 
وی افزود: مقام‌‌ معظم‌ رهبری انقلاب اسلامی را به مثابه بعثت می‌دانند، و یک شباهت‌هایی ازانقلاب ما با بعثت برمی‌شمرند.
 
خطیب جمعه انار بیان کرد: یکی از شباهت‌های انقلاب اسلامی با بعثت عزت‌آفرینی است، عزت این است که روزی معنویت در این کشور معنا نداشت اما امروز رئیس‌جمهور ایران عزتش را چنین نمایان کرد که قرآن و تصویر حاج‌قاسم را در سازمان ملل بالا برد و نشان داد این عزت مرهون امامین انقلاب و شهداست.
 
امام جمعه شهرستان انار عنوان کرد: شباهت دوم انقلاب و بعثت، عبرت‌آموزی است، این انقلاب رهبر دارد و وابسته به انقلاب امامت و ولایت است.
 
حجت‌الاسلام علیدادی‌ سلیمانی اظهارکرد: ایران حیاط خلوت آمریکا بود، آمریکا نفت ما را غارت می‌کرد و حق توحش می‌گرفت منافع ما را برای خودشان حفاظت می‌کرد.
 
وی ابراز کرد: امروز این مملکت با مردم‌سالاری دینی روی کار آمده است مشارکت زمینه حل مشکلات مردم است، پس برای حضور در انتخابات کار کنیم که هم راه شهداست و هم یک مشت محکمی به دهن آمریکا واسرائیل غاصب است.

امام جمعه فاریاب: خروجی مقاومت امام(ره) پیروزی انقلاب اسلامی بود

 
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه فاریاب ضمن عرض تبریک به‌مناسبت فرارسیدن چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) یکی از رهروان واقعی امام موسی‌کاظم علیه‌السلام است، زیرا ایشان از سال‌های ۴۲ به بعد در مقابل طاغوت زمانش محمّدرضا‌شاه پهلوی ایستاد و هزینه‌های زیادی مانند زندان، شکنجه و تبعید نیز متحمل شد.
 
خطیب نماز جمعه فاریاب گفت: خروجی مقاومت امام خمینی(ره) پیروزی انقلاب اسلامی، سرنگونی طاغوت و حاکمیت حکومت الله بود، امام ملّت ایران را از ظلمت و تاریکی نجات داد و نور را جایگزین تاریکی کرد.
 
وی افزود: پیروزی انقلاب‌ اسلامی ایران باعث خوشحالی ملّت ایران و آزادی‌خواهان جهان شد و این پیروزی سبب عصبانیت دشمن نیز شد، به همین دلیل در اتاقِ فکرشان شروع به توطئه، جنگ، تحریم، فشار و تهاجم فرهنگی و فتنه‌ها ( مثل فتنه ۸۸، فتنه حجاب‌زدایی) علیه جمهوری اسلامی کردند.
 
حجت‌الاسلام گروهی ادامه داد: امروز همه دنیا و به‌خصوص دشمنان اذعان کردند که ایران بدون اتکا به قدرت‌های جهانی توانست کشوری مستقل باشد، ایستادگی و پیشرفت کند و وارد باشگاه فضایی و هسته‌ای شود.
 
وی به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: امروز به‌حمدالله شاهد محاصره اقتصادی رژیم صهیونیستی توسط محور مقاومت هستیم، بعد از توقیف کشتی‌های رژیم صهیونیستی توسط یمن، کار این رژیم به جایی رسیده است که به‌وسیله پل زمینی کالاهای مورد نیازشان را از بنادر امارات به‌سمت فلسطین اشغالی از مسیر عربستان و اردن می‌آورند اما حمله به اردن، به آنها این پیام را داد که دلتان به این پل زمینی هم خوش نباشد که این مسیر هم مسدود خواهد شد.

امام جمعه قلعه‌گنج: آمریکا با کشور ضعیفی مثل یمن هم نمی‌تواند رو در رو قرار بگیرد

 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امین رضوانی امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج بیان کرد: در تمام زندگی اگر ملتی یکپارچه باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند مقابل آن‌ها ایستادگی کند، قدرت‌های عالم نمی‌تواند بر ملت‌های یکپارچه و همدل غلبه کند.
 
وی افزود: امروز قدرت از آن ملت عزیزی است که با هم یکپارچه هستند، اگر ملت یمن را نگاه کنید می‌بینید که آن‌ها با هم هستند و به ظاهر شاید سوء‌تغذیه داشته باشند و غذای درست و حسابی به آن‌ها نرسد، اما وحدت و همدل بودن قدرت ایجاد می‌کند، ایمان اگر ترکیب شد با این وحدت و همدلی نصرت خداوند هم با آن‌ها خواهد بود.
 
امام جمعه قلعه‌گنج گفت: خدا را سپاس می‌گوییم که ملت ما ملت همدل، همگام در زیر سایه‌ هدایت‌های مقام معظم رهبری است، در دنیا سابقه نداشته که ملتی مثل ایران در کنار این‌ همه تحریم بدون وابستگی به آمریکا یا کشور‌ها و ابرقدرت‌ها در حین استقلال خودش به این تراز برسد.
 
وی در ادامه گفت: آنچه که امروز سیطره آمریکا و غرب را تضعیف کرده انتشار جهانی یک راهبرد است که ای ملت‌های دنیا اگر به پای خودتان بایستید با استقلال می‌توانید به جایگاه‌های بالایی برسید که حتی آمریکا هم فکر آن را نمی‌کند، امروز از انتشار این راهبرد از ملت رشید ایران اسلامی آمریکای جنایت‌کار واقعا ترس دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: از ۱۵ مهر تاکنون حدود ۱۷۰ مورد پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه مورد حمله‌ مبارزین و گروه‌های مقاومت قرار گرفته که تمام آن‌ها در عراق و سوریه بوده است.

امام جمعه فهرج: انقلاب اسلامی، به مثابه، بعثت نبوی است

 
 حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، به هم‌زمانی عید مبعث و دهه فجر اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما، به مثابه بعثت نبوی است.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی در ایران، مضمون بعثت را در دوره معاصر تجدید کرد و امام توانست همان خط بعثت را که در طول زمان کمرنگ بود، پررنگ کند.
 
امام جمعه فهرج با قدردانی از سپاه پاسداران و جوانان نخبه ایرانی به‌واسطه پرتاب موفقیت‌آمیز چهار ماهواره به فضا، گفت: حصول این موفقیت‌ها، دوستان را نسبت‌به آینده انقلاب اسلامی امیدوار و دشمنان را بیش‌از‌پیش عصبانی و سرخورده خواهد کرد.
 
حجت‌الاسلام آقاملایی در ادامه، به تداوم نسل‌کشی رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه اشاره و بیان کرد: هدف اصلی رژیم منحوس صهیونیستی در غزه، نسل‌کشی و کوچ اجباری است، که قطع به یقین با شکست مفتضحانه مواجه خواهد شد.

امام‌ جمعه کوهبنان: برگزاری جشن‌های انقلاب نوعی ثواب، خدمت و لبیک به پیرجماران است

 
حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام‌جمعه کوهبنان گفت: به‌کوری چشم دشمنان چهل‌و‌پنجمین جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنیم در‌حالی‌که سرودهای انقلاب از محتوا و نفس گرم خواننده آن برخوردار است که انسان را به آن روزهای انقلاب بر می‌گرداند.
 
وی تاکید کرد: برگزاری جشن‌های انقلاب نوعی ثواب، خدمت و لبیک به پیرجماران است لذا هر کس به اندازه وسع و توان خود در جشن‌های انقلاب فعالیت و شرکت کند.
 
امام‌ جمعه کوهبنان افزود: ذات انقلاب اسلامی دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب است برای این هدف فرزندان جامعه رفتند و جانانه ایستادگی کردند.
 
وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تا الان فراز و نشیب‌های فراوانی داشته اما هرچه گذشته توان مدیریت بحران‌ها بیشتر شده و باعث عقب‌نشینی دشمنان شده‌است.
 
خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: امروز شاگران انقلاب و فرزندان مکتب حضرت امام(ره) در برابر استکبار جهانی و دشمنان ایستاده‌اند و آنان را منزوی کردند. 
 
وی یادآور شد: امروز ایران اسلامی در برابر دنیای دشمنان ایستاده و جلوی غارت آنان را گرفته به برکت انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی از منطقه کوتاه شده، کشوری مانند یمن در برابر استکبار ایستاده است.
 
حجت‌الاسلام ایزدی ادامه داد: در حوزه تولید علم ایران اسلامی به برکت جوانان متفکر رتبه چهارم جهان را دارد، در حوزه صنعت امروز در رتبه نوزدهم جهان هستیم و در بحث هوا و فضا در رتبه هشتم جهان قرار داریم.
 
وی ابراز کرد: در حوزه اختراعات امروز در رتبه سوم جهان ایستاده‌ایم که این مهم به برکت وجود رهبر حکیم انقلاب و برکت خون شهدا میسر شده است.
امام جمعه ریگان: امام(ره) به ما یاد داد در برابر بزرگ‌ترین کشورهای دنیا استقامت کنیم
 
حجت‌الاسلام روح‌الله عباسزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای مردم ایران خودباوری آورد و ما را به سلاح ایمان مسلح کرد.
 
خطیب جمعه ریگان افزود: امام خمینی(ره) به ما یاد داد حتی اگر به ظاهر چیزی در دست ما نبود همانطور که اول انقلاب چیزی در دست نداشتیم، می‌توانیم در برابر بزرگ‌ترین کشورهای دنیا استقامت کنیم.
 
وی تصریح کرد: در دو دهه اخیر جوانان ما توانستند ماهواره ثریا را به مدار ۷۵٠ کیلومتری زمین بفرستند، این موفقیت بزرگی است که توانسته‌ایم بین ۱٠ کشور برتر دنیا قرار بگیریم.
 
حجت‌الاسلام عباسزاده عنوان کرد: این دستاوردها از برکات خون شهیدان، استقامت مردم و جمهوری اسلامی است.
امام جمعه رابر: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به استقلال سیاسی رسیده است 
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام‌ جمعه رابر با تسلیت شهادت امام موسی کاظم و تبریک فرارسیدن عید مبعث گفت: عزت‌آفرینی و عبرت‌آموزی از ابعاد شبهات انقلاب اسلامی با انقلاب و مبعث نبوی است.
 
 
 وی افزود: در زمان گذشته ایران حیاط‌خلوت آمریکا بود معادن ما با کم‌ترین قیمت خریداری می‌کردند همان بهای اندک را به ما پرداخت نمی‌کردند سر ما منت می‌گذاشتند به‌جای پول به ما سلاح می‌فروختند تا برای منافع آمریکا خرج شود.
 
 
 خطیب جمعه رابر یادآور شد: امروز مشکل‌ترین و پیچیده‌ترین حوادث بین‌المللی بدون مشارکت جمهوری اسلامی ایران حل نمی‌شود این عزت و کرامت است. 
 
 وی روی‌آوردن به آموزه‌های جاهلیت را آفت انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مبعث پیغمبر از طریق روی‌آوردن به آموزه‌های دوران جاهلیت ضربه خورده اگر سنت، گفتار و فعل پیغمبر ترک شد آن موقع نابودی برای یک نظام به وجود می‌آید به این عبرت‌آموزی باید در زندگی فردی، جامعه و خانواده توجه داشته باشید. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی عنوان کرد: پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره ثریا نقطه عطفی در تلاش‌های علمی و از دستاوردهای مهم کشور به شمار می‌رود.
 
 وی، با بیان اینکه پیام این دستاورد جمهوری اسلامی ایران به قدرتی عظیم در حوزه هوا و فضا در سطح جهانی اشاره دارد و افزود: دشمنان قسم‌خورده تصور نمی‌کردند بافاصله یک هفته سه ماهواره دیگر در مدار قرار بگیرد.
 
 خطیب جمعه رابر با‌اشاره‌به اینکه پیشرفت جمهوری اسلامی که جزو کشورهای برتر برای دشمنان قسم‌خورده سخت و سنگین است، گفت: این پیشرفت در چهارمین دهه تحریم و فشار در سخت‌ترین شرایط نخبگان عزیز به این فناوری دست پیدا کرده است این ماهواره‌ها در فضا قرار گرفته حاوی یک پیام راهبردی است می‌توان مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استقلال سیاسی داشت.
 
 وی این عزت و افتخار را مدیون دلاورمردان هسته‌ای، شهدا و سکان‌دار انقلاب رهبر معظم انقلاب هستیم و تصریح کرد: می‌توان نه هیچ وابستگی به آمریکا و غرب داشت، توان کشور به آمریکا و غرب نزد از بیگانه می‌توان نترسید و هم زمینه پیشرفت برای نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.
 
 امام جمعه رابر گفت: حضور و مشارکت حداکثری در ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کمر دشمن را می‌شکند و دشمنان این نظام را مأیوس خواهند کرد.

امام جمعه زرند: حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان

 
حجت الاسلام شجاعی حضور پرشور مردم در بزنگاه‌ها از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام دانست.
 
خطیب نماز جمعه زرند بااشاره‌به همراهی و همدلی مردم ایران بیان کرد: مردم در تمام بزنگاه‌های مهم در صحنه حضور دارند و با تمام مشکلات اقتصادی که وجود دارد اما همچنان پای کار انقلابند.
 
وی افزود: فاجعه تروریستی گلزار شهدای کرمان نقاب از چهره‌ دشمن برداشت و شناخت مردم نسبت به دشمن بیشتر شد و انزجار آنها را نسبت به آمریکا و صهیونیست افزایش یافت.
 
حجت‌الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: همگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور خود به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک خواهد گفت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواهند زد.
 
انتهای خبر/س




فرصت رسیدن به شکوفایی، دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران

منبع:آرمـان
? فرصت رسیدن به شکوفایی، دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران