فرزند بزرگ عشایر کمر دشمن را در جبهه مقاومت شکست

دبیر سومین یادواره شهدای عشایر جنوب کرمان گفت: شهید سلیمانی فرزند بزرگ عشایر استان است که که کمر دشمن را در جبهه مقاومت شکست. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان اسلام حاجب فرمانده ناحیه رودبار جنوب در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۵۰۰شهید عشایر جنوب کرمان، شهدا را ستارگان […]

دبیر سومین یادواره شهدای عشایر جنوب کرمان گفت: شهید سلیمانی فرزند بزرگ عشایر استان است که که کمر دشمن را در جبهه مقاومت شکست.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان اسلام حاجب فرمانده ناحیه رودبار جنوب در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۵۰۰شهید عشایر جنوب کرمان، شهدا را ستارگان درخشان انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: شهدا گل‌های گلستان جامعه هستند و شهدای جامعه عشایری جنوب کرمان با وفا به انقلاب اسلامی هستند، که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و قبل از آن همواره در همه صحنه‌ها همراه انقلاب و نظام بودند.

 
وی گفت: شهدای عشایر و شهید حاج‌قاسم سلیمانی لحظه به لحظه عمرشان را بی‌وقفه با مجاهدت در راه انقلاب اسلامی و برافراشتن پرچم ایران صرف کردند و لحظه‌ای برای دفاع از این مرز و بوم درنگ نکردند.
 
وی با تمجید از رشادت‌های عشایر در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم بدانید انقلاب اسلامی کمر آمریکا و استکبار را شکست.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودبارجنوب در سپاه خاطر نشان کرد: اکنون کشور از اقتدار امنیتی خوبی برخوردار است و در شرایط قدرتمند و قوی به‌سر می‌برد که این شرایط مدیون رشادت‌های بسیاری از شهدا از جمله شهدای عشایر است.
 
اسلام حاجب تصریح کرد: عشایر فرصتی برای جامعه هستند و همه باید خود را خدمتگزار این قشر بدانند و در مسیر حمایت از این گروه اهتمام بیشتری داشته باشند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار عنوان کرد: عشـایر در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همچون دیگر اقشار مختلف مردم با وحـدت کلمه و با عزمی استوار به پیشـرفت انقلاب کمک کردنـد.
 
فرمانده سپاه رودبار جنوب، تصریح کرد: مردم نشان دادند که شهید حاج‌قاسم از خود حاج‌قاسم بُرد و اثربخشی بیشتری دارد.
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنایت تروریستی کرمان افزود: دشمن با جنایت کورکورانه فکر می‌کند می‌تواند حاج‌قاسم را از قلب مردم دور کند ولی سیل جمعیت عاشقان مکتب سلیمانی روزبه‌‌روز بیشتر می‌شود.
 
 حاجب اظهار کرد: اگر چه از بُعد فیزیکی حاج‌قاسم از میان ما رفته، ولی راه و اندیشه‌اش در همه اذهان جهانیان رسوخ پیدا کرد و برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی نوید شد.
 
وی افزود: وجود ۵۰۰ شهید عشایر جنوب کرمان نشانگر این است که عشایر پای عهدی که می‌بندد تا آخرین قطره خون خود می‌مانند.
 
دبیر سومین یادواره شهدای عشایر جنوب کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی الهام‌بخش جوانان و آزادی‌خواهان جهان است، اضافه کرد: شهادت شهید سلیمانی، نه‌تنها باعث تضعیف ایران نشد، بلکه باعث تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران شد.
 
حاجب در پایان خاطر نشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی، برای دشمنان ایران، خطرناک تر از سردار سلیمانی است، چرا که باعث شده است به یک نمادجهانی و یک نیروی معنوی در آحاد ملت ایران تبدیل شوند، شهادت این جهانمرد، باعث شد که مردم سراسر دنیا با شخصیت و آرمان‌های این شید بیشتر آشنا شوند و حاج قاسم را به عنوان یک قهرمان جهانی بشناسند.
 
انتهای خبر/ پورحیدر

منبع: رودبارما

 




فرزند بزرگ عشایر کمر دشمن را در جبهه مقاومت شکست

منبع:آرمـان
? فرزند بزرگ عشایر کمر دشمن را در جبهه مقاومت شکست