فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا (ع) در کرمان

سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در کرمان با انتشار فراخوان، رسما کار خود را آغاز کرد. مسؤول کانون خادمان رسانه‌ای استان کرمان امروز در گفت‌وگو با فت فتو از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام‌رضا(ع) خبر داد و اظهار کرد: ارتقاء کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی و شبکه‌سازی و تعامل بیشتر […]


سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در کرمان با انتشار فراخوان، رسما کار خود را آغاز کرد.

مسؤول کانون خادمان رسانه‌ای استان کرمان امروز در گفت‌وگو با فت فتو از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام‌رضا(ع) خبر داد و اظهار کرد: ارتقاء کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی و شبکه‌سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور از اهداف برگزاری این جشنواره است.

حامد شجاعی ادامه داد: سومین دوره این جشنواره در شش محور موضوعی و شش بخش برگزار می‌شود و اصحاب رسانه می‌توانند تا پایان خرداد ماه سال آینده برای ارسال آثار به دبیرخانه اقدام کنند

وی اضافه کرد: تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین، شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

 شجاعی به محورهای موضوعی جشنواره پرداخت و با بیان اینکه سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهدالرضا و جهاد تببین از آن موارد هستند، گفت: رسانه‌ها می‌توانند کارهای تولیدی خود را در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، مقاله و یادداشت مطبوعاتی، گزارش خبری رادیویی، گزارش خبری تلویزیونی و تیتر برای جشنواره ارسال کنند.

شجاعی ضمن دعوت از اصحاب رسانه استان کرمان گفت: در دومین جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا(ع) بیش از ۳۰۰ اثر از استان کرمان به جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری در مرحله استانی ۸ اثر شایسته تقدیر شدند، در اولین جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا(ع) در مرحله کشوری نیز در بخش گزارش خادمیار کرمانی رتبه سوم را کسب کرد.

 مسؤول کانون خادمان رسانه‌ای استان کرمان زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان را مهرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت دبیرخانه جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا (ع) در کرمان

منبع: فــارس
? فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای امام‌رضا (ع) در کرمان