فجر۴| افتتاح مجتمع درمانی توانبخشی هلال احمردر سیرجان/ خدمت‌رسانی امدادگران کرمانی به زلزله‌زدگان ترکیه

به‌مناسبت دهه مبارک فجر دو طرح جمعیت هلال احمر سیرجان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شد. به گزارش فت فتو از سیرجان، شامگاه چهارشنبه رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به سیرجان مجتمع بهداشتی درمانی و توانبخشی حضرت زینب(س) هلال احمر سیرجان را افتتاح کرد. به گفته مجید عرب رئیس جمعیت […]


به‌مناسبت دهه مبارک فجر دو طرح جمعیت هلال احمر سیرجان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شد.

به گزارش فت فتو از سیرجان، شامگاه چهارشنبه رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به سیرجان مجتمع بهداشتی درمانی و توانبخشی حضرت زینب(س) هلال احمر سیرجان را افتتاح کرد.

به گفته مجید عرب رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان، این درمانگاه با زیربنای ۱۲۵۰ مترمربع و هزینه ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات جمعیت هلال احمر و کمک‌های خیران به اتمام رسیده است که شامل بخش‌های درمانی، پزشک عمومی، دندانپزشکی، توانبخشی و داروخانه است.

همچنین سالن ورزشی هلال احمر سیرجان توسط پیرحسین کولیوند افتتاح شد.

این سالن ورزشی نیز ۱۲۶۰ مترمربع و هزینه ۲۰ میلیارد ریال از کمک‌های شرکت‌های صنعتی و معدنی بازسازی و به اتمام رسیده است.

کولیوند در این مراسم گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمان از نمونه جمعیت‌های خوب کشور است که‌در حوادث بزرگ به کمک‌ هلال احمر کشور آمده است که در حادثه متروپل و در زلزله خوی عملکرد خوبی داشته است و در زلزله ترکیه هم نیروهای امداد و نجات را از هلال احمر این استان داریم.

وی افزود: آنچه امروز شاهد هستیم رشد و شکوفایی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور است که نمونه بارز آن استان کرمان است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر هم در این مراسم گفت: شهرستان سیرجان رتبه برتر کشور در مبحث خیران سلامت را دارد و در خیران مدرسه‌ساز نیز سیرجانی‌ها پیشقدم هستند. 

 شهباز حسن‌‌پور افزود: طی چند سال گذشته بیش از صد میلیارد ریال مردم سیرجان به هلال احمر کمک‌ کردند و این‌ مردم همیشه پای کار هستند. 

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





فجر۴| افتتاح مجتمع درمانی توانبخشی هلال احمردر سیرجان/ خدمت‌رسانی امدادگران کرمانی به زلزله‌زدگان ترکیه

منبع: فــارس
? فجر۴| افتتاح مجتمع درمانی توانبخشی هلال احمردر سیرجان/ خدمت‌رسانی امدادگران کرمانی به زلزله‌زدگان ترکیه