فتح‌الله‌زاده جسور است که گفته مسی را به استقلال می‌آورد/ راه گلزنی تیم ساپینتو سرعت است

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش فت فتو، درباره عملکرد تیم استقلال در پایان یک سوم از دیدارهای این فصل لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: استقلال هم امتیاز با سپاهان رده دومی و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و با توجه به تغییر سرمربی نتیجه […]

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش فت فتو، درباره عملکرد تیم استقلال در پایان یک سوم از دیدارهای این فصل لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: استقلال هم امتیاز با سپاهان رده دومی و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و با توجه به تغییر سرمربی نتیجه خوبی کسب کرده است. تفکرات تغییر کرده تا شکل واقعی تاکتیکی خود را بگیرد زمان‌بر است. اتفاقات خوبی رخ داده و نوع بازی تیم روز به روز بهتر می‌شود. فرامین تاکتیکی کادرفنی را بازیکنان اجرا می‌کنند و البته در مدیریت باشگاه نیز تغییراتی به تازگی رخ داده و یک سری نگرانی برای کادرفنی ایجاد شد که با واکنش درست فتح‌الله‌زاده استقلال در مسیر قهرمانی گام برمی‌دارد.

**راه گلزنی استقلال سرعت است

وی در مورد اینکه استقلال فصل قبل در دو بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی نتوانست مقابل تیم ساکت الهامی که در آن زمان نساجی مازندران بود به گل برسد و در هفته یازدهم با تیم هوادار به سرمربیگری الهامی بازی دارد و در دو هفته اخیر آبی‌پوشان در گلزنی دچار مشکل بوده‌اند، تصریح کرد: وقتی تیمی برابر استقلال می‌ایستد و با ایجاد لایه‌های تدافعی مسیر گلزنی را دشوار می‌کند آبی‌ها به بن‌بست تاکتیکی برمی‌خورند که نتیجه آن عدم گلزنی بازیکنان است. راهکار خروج از این بن‌بست پاس‌های تک‌ضرب، دقیق و سرعتی در بین مدافعان حریف است که آنها را به اشتباه می‌اندازد و مهاجمان باید فرصت‌طلب و آماده باشند تا پس از انتقال سریع توپ از دفاع به حمله در گلزنی ضعیف عمل نکنند. شوتزنی توسط هافبک‌های تیم نظیر مهدی‌پور، رضاوند، چشمی یا مهری یک راه گلزنی است اما هافبک‌های رقیب با آگاهی از این موضوع مانع شوتزنی می‌شوند.

**فتح‌الله‌زاده مدیر جسوری است

پیشکسوت تیم استقلال در مورد وعده‌های فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال که به جذب لیونل مسی تا دو سال آینده و در ۳۷ سالگی اشاره کرده بود، عنوان کرد: در حوزه خلیج فارس و در کشورهایی چون قطر و عربستان شاهد حضور بازیکنان نامداری هستیم که سال‌های آخر فوتبال حرفه‌ای خود را در تیم‌های این کشورها به پایان می‌رسانند. فتح‌الله‌زاده هم مدیری است که جرات و جسارت بالایی دارد گفته لیونل مسی را در ۳۷ سالگی به استقلال می‌آورد. وقتی در حوزه خلیج فارس بازیکنان بزرگی با پرداخت پول زیادی جذب شده‌اند ما هم می‌توانیم در حوزه درآمدزایی از فوتبال وارد عمل شویم و دور از انتظار نیست بازیکنان مطرحی را به ایران بیاوریم. شاید در مورد مسی به مزاح صحبتی شده ولی دور از انتظار نیست بازیکنان شاخصی را جذب کنیم. مامه بابا تیام یکی از بهترین بازیکنان خارجی بود که برای استقلال بازی کرد و الان در ترکیه بازی می‌کند. کار مدیریت در فوتبال ایران آسان نیست چون ساختار درستی نداریم و هزینه‌ها با درآمدها همخوانی ندارد. درآمدهایی چون حق پخش تلویزیونی و کپی رایت را نداریم اما فتح‌الله‌زاده برای پرداخت بدهی‌های استقلال آمده و می‌تواند به این باشگاه کمک کند.

انتهای پیام/




فتح‌الله‌زاده جسور است که گفته مسی را به استقلال می‌آورد/ راه گلزنی تیم ساپینتو سرعت است

منبع:آنـــا
? فتح‌الله‌زاده جسور است که گفته مسی را به استقلال می‌آورد/ راه گلزنی تیم ساپینتو سرعت است