فتح‌الفتوحی برای خارج نشین‌ها ایجاد نشده است

فت فتو/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مطالبه گری های جوانان برای توسعه حجاب و عفاف موجب دلگرمی مسئولان می شود، تاکید کرد: اینکه خارج نشین ها و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد برخی اغتشاشات و اعتراضات فکر می کنند فتح الفتوحی برای آنها ایجاد شده است، اصلا اینگونه […]

فت فتو/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مطالبه گری های جوانان برای توسعه حجاب و عفاف موجب دلگرمی مسئولان می شود، تاکید کرد: اینکه خارج نشین ها و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد برخی اغتشاشات و اعتراضات فکر می کنند فتح الفتوحی برای آنها ایجاد شده است، اصلا اینگونه نیست.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با جمعی از جوانان انقلابی شهر کرمان با اشاره به این مطلب که مطمئن باشید بی حجابی در کشور ایجاد نخواهد شد، افزود: این چند نفری که به خیابان ها آمده اند، نمایندگان مردم نیستند و قطعا این اتفاقات زودگذر است و مدیریت خواهد شد.

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، به معنای آن است که در مسیر اجرای وظیفه خود خسته نشویم زیرا همه فرزندان این نظام و انقلاب هستیم و باید دلسوزانه مسائل را پیگیری کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی حوزه ها غفلت کرده ایم، ادامه داد: دغدغه های کنونی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نشان می دهد که در برخی حوزه ها غفلت کرده ایم و نمونه آن را می توان در پرداختن زیاد به مسائل جناحی دید که سودی برای مردم و جامعه به دنبال نداشته است.

وی اظهار کرد: اینکه فردی به خود اجازه دهد که در خیابان کشف حجاب کند، حاصل یک روز نیست و باید روند توجه به حجاب به عنوان یک ارزش دینی و اسلامی، در سال های اخیر مورد بازنگری قرار گیرد.

حمیدی با اشاره به این مطلب که برخی خانواده ها نیز درباره پوشش فرزندان خود توجه لازم را نداشته اند، تاکید کرد: مسئولان نیز مقصر بوده اند چرا که فرهنگسازی ها از مسئولان سرچشمه می گیرد و در نهایت این غفلت ها به فرهنگ تبدیل شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ضمن اشاره به این مطلب که همیشه بهانه هایی برای عدم برنامه ریزی جهت مقابله با این مسائل وجود داشته است، اظهار کرد: برخورد قضایی و انتظامی بدون پشتوانه در مسائلی که ریشه فرهنگی و اجتماعی دارند، اثر معکوس خواهد داشت و در ابتدا باید پشتوانه های خانوادگی و فرهنگی برای اقدامات مقابله ای در حوزه مقابله با بدحجابی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: به منظور توسعه فرهنگ حجاب و مقابله با بدحجابی باید یک کار فرهنگی، اجتماعی، قضایی و انتظامی منسجم برنامه ریزی و اجرا شود تا تاثیر نهایی خود را در جامعه برجای بگذارد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه حجاب و عفاف باید از ابزارهای تشویقی استفاده کنیم، اظهار کرد: با توجه به توطئه های دشمنان برای استفاده ابزاری از موضوع حجاب برای رسیدن به اهداف خود، موضوع بی حجابی در حال حاضر یک مساله اجتماعی نیست و به مساله ای سیاسی تبدیل شده و برای مقابله با نظام و جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به این مطلب که کار در این حوزه بسیار حساس و مهم است و نیاز به صبوری دارد، تاکید کرد: شایان توجه است که کشف حجاب جرم است و باید با آن برخورد شود و در این زمینه نیاز به تدبیر هم هست و این مسائل باید به صورت ریشه ای حل شود.

حمیدی اظهار کرد: باید سیاست گذاری شده و سیاست ها تبدیل به برنامه شود و در نهایت عملیاتی گردد.وی خطاب به جوانان شرکت کننده در این نشست گفت: نظرات و احساسات پاک دینی شما را قدر می دانیم و معتقدیم برای حل برخی مسائل باید مصالحی مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام




فتح‌الفتوحی برای خارج نشین‌ها ایجاد نشده است

منبع: ایـسنا
? فتح‌الفتوحی برای خارج نشین‌ها ایجاد نشده است