غبار پدیده غالب جوی در شمال، شمال غرب و جنوب غربی استان کرمان

کرمان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در مناطق شمال، شمال غرب و جنوب غربی استان غبار پدیده غالب جوی است. به گزارش نذیر کرمان، مریم سلاجقه گفت: برای امروز در مناطق شمال، شمال غرب و جنوب غربی استان غبار پدیده غالب جوی است که در این مناطق کاهش کیفیت هوا و […]

کرمان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در مناطق شمال، شمال غرب و جنوب غربی استان غبار پدیده غالب جوی است.

به گزارش نذیر کرمان، مریم سلاجقه گفت: برای امروز در مناطق شمال، شمال غرب و جنوب غربی استان غبار پدیده غالب جوی است که در این مناطق کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وی افزود: منشأ غبار از سمت کویر مرکزی و امارات به سمت ایران است.

سلاجقه بیان داشت: همچنین افزایش ابر پدیده غالب جوی در استان است که در مناطق جنوب و جنوب غربی استان باعث بارش پراکنده باران، رگبار و رعد و برق است.

وی افزود: روند کاهشی دما را نیز در استان داریم.

سلاجقه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته لاله زار و شهربابک با دمای ۱۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان و کهنوج با دمای ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای شهر کرمان را ۱۹ درجه اعلام کرد و افزود: امروز در گرم‌ترین ساعت به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر ۵۸۹۰۰۵۴




غبار پدیده غالب جوی در شمال، شمال غرب و جنوب غربی استان کرمان

منبع: مــهر
? غبار پدیده غالب جوی در شمال، شمال غرب و جنوب غربی استان کرمان