عهد پایدار مردم رودبارجنوب در بهمن تماشاییِ ۱۴۰۱

ولایتمداران رودباری امروز به یاد و نام آغازین روزهای انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به خیابان‌ها آمده و ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را دوباره به تائید و رای خود جشن گرفتند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، یوم ‌الله بیست ودوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و […]

ولایتمداران رودباری امروز به یاد و نام آغازین روزهای انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به خیابان‌ها آمده و ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را دوباره به تائید و رای خود جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، یوم ‌الله بیست ودوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است.

حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

 
در چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم رودبار جنوب سرفرازتر از همیشه با تأکید بر حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون‌کفن و با بهره‌مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از‌ ولی‌فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مسیر استمرار این حرکت الهی حرکت خواهند کرد.
 
امروز زن و مرد، پیر و جوان، شیعه و سنی رودبار جنوب آمدند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تأکید کنند و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران و تصاویر شهدا، بار دیگر ‌اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.
 
ولایتمداران رودباری امروز به یاد و نام آغازین روزهای انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ به خیابان‌ها آمده و ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی را دوباره به تائید و رأی خود جشن گرفتند و یک‌صدا فریاد برآوردن که آمده‌اند، چراکه انقلاب اسلامی یگانه مظهر حق در جهان امروز تنها درنبرد رودررو با باطل قرار دارد.

انتهای خبر/پ




عهد پایدار مردم رودبارجنوب در بهمن تماشاییِ ۱۴۰۱

منبع:آرمـان
? عهد پایدار مردم رودبارجنوب در بهمن تماشاییِ ۱۴۰۱