عملیات شناسایی پهپاد آمریکایی حین حمله انتحاری ناموفق اوکراین

به گزارش گروه جهان نذیر کرمان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه در شبانه روز گذشته، ۳ تانک لئوپارد و یک سامانه پدافند هوایی بریتانیایی استورمر را در جبهه‌ های […]

به گزارش گروه جهان نذیر کرمان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه در شبانه روز گذشته، ۳ تانک لئوپارد و یک سامانه پدافند هوایی بریتانیایی استورمر را در جبهه‌ های جنوب دونتسک، زاپوریژیا و دونتسک منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه گفت: مجموع تلفات نیروهای مسلح اوکراین در این مناطق در شبانه روز گذشته به بیش از ۵۰ نظامی اوکراینی، ۱۱ تانک، ۱۷ خودروی جنگی پیاده نظام، ۱۶ خودروی جنگی زرهی، ۴ خودرو و همچنین سامانه توپخانه ای ام ۷۷۷ ساخت آمریکا می‌ رسد.

در همین ارتباط، حمله بامدادی ناموفق قایق‌ های بدون سرنشین اوکراین به کشتی ناوگان دریای سیاه روسیه نیز امروز خبرساز شد.

گفتنی است، سحرگاه امروز، نیروهای مسلح اوکراین با ۶ قایق تندرو بدون سرنشین تلاش ناموفقی برای حمله به کشتی «پریازووی» مرتبط با ناوگان دریای سیاه روسیه که در حال انجام وظایف خود در راستای نظارت بر وضعیت و تضمین امنیت در مسیر خطوط لوله گاز تُرک استریم و بلو استریم در بخش جنوب شرقی دریای سیاه بود؛ داشتند. حین دفع حمله، تمام این قایق‌ ها با آتش کشتی روسی در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی سواستوپل منهدم شدند.

این گزارش اضافه می کند: در طول این مدت، همانند حملات مشابه قبلی، هواپیمای بدون سرنشین شناسایی راهبردی «آرکیو-۴ گلوبال هاوک» نیروی هوایی آمریکا در حریم هوایی بخش مرکزی دریای سیاه به شناسایی مشغول بودند. کشتی «پریازووی» ناوگان دریای سیاه روسیه پس از این حادثه در حال ادامه دادن به انجام وظایف خود است.

انتهای پیام/




عملیات شناسایی پهپاد آمریکایی حین حمله انتحاری ناموفق اوکراین

منبع:آنـــا
? عملیات شناسایی پهپاد آمریکایی حین حمله انتحاری ناموفق اوکراین