علیزاده: حق مس رفسنجان را نخورید؛ گردن ما از مو باریک‌تر است

تهران- فت فتو- معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: تیم مظلومی هستیم و گردن ما از مو باریک تر است اما حق ما را نخورید. به گزارش فت فتو، ‌ علی علیزاده عصر پنجشنبه پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران، با تبریک این پیروزی […]

تهران- فت فتو- معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: تیم مظلومی هستیم و گردن ما از مو باریک تر است اما حق ما را نخورید.

به گزارش فت فتو، ‌ علی علیزاده عصر پنجشنبه پس از شکست یک بر صفر مس رفسنجان مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران، با تبریک این پیروزی به پرسپولیس، گفت” به تیم خودمان هم تبریک می‌گویم که کاری کرد تا تیم بزرگ پرسپولیس از دقیقه حدود ۷۵ زیر توپ بزند. این موضوع نشان می‌دهد که خیلی خوب کار کردیم.  

معاون باشگاه مس رفسنجان با انتقاد از داوری بازی افزود: خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران خواهش می‌کنم به این مسائل ورود کند. وحید امیری پای خود را روی ساق پای بازیکن مس گذاشت، اما چرا کوپال ناظمی داور بازی مدارا کرد؟ این کارها را نکنید. مس رفسنجان مظلوم است. تیمی شهرستانی هستیم و گردن ما از مو باریک‌تر است اما حق ما را نخورید. این چه نوع داوری است؟

علیزاده ادامه داد: کمک داور اول چند بار داوری کرده؟ از افشاریان خواهش می‌کنم نگذارد حق ما را بخورند. خودش گفت که در بازی با صنعت نفت آبادان، نساجی، گل گهر سیرجان، داور به ضرر ما سوت زد، بس است دیگر. این چه کاری است که مدام می‌گویند در مورد داوری صحبت نکنید، اما چه کاری انجام بدهیم؟ شما را به خدا قسم می‌دهم حق ما را بدهید. به داوری بازی امروز را نگاه کنید.

وی گفت: هواداران پرسپولیس که در جایگاه ویژه نشسته بودند از این قضاوت خنده‌اشان گرفت و همه به من و مدیرعامل باشگاه مس نگاه می‌کردند. شما را به قرآن قسم می‌دهم از این کارها نکنید.

معاون باشگاه مس رفسنجان تاکید کرد: ناظر داوری قول داده گزارش بدهد، اما بی‌انصافی نکنید. می‌خواهید این گونه داور بین‌المللی شوید، اما خدا را شاهد می‌گیرم که نمی‌شوید. اگر می‌خواهید با ناحق کردن حق بین‌المللی شوید، به این جایگاه نمی‌رسید.

علیزاده، پنالتی گرفته شده به سود پرسپولیس را درست ارزیابی کرد و در مورد اینکه ظاهرا فرشید باقری هم باید اخراج می‌شد، تصریح کرد: من آن صحنه را ندیدم اما صحنه‌ای که دیدم را می‌گویم. وحید امیری باید اخراج می‌شد، نخوردیم نان گندم اما دیدیم دست مردم. ما هم فوتبال بازی کردیم. همه ناظران و کمک داورها و کارشناسان می‌گویند داور برای اخراج نکردن امیری اشتباه کرده است. از خداداد افشاریان خواهش می‌کنم. مخلص او هستم، اما می‌خواهم حق یک تیم شهرستانی را این گونه نبرید.

وی درباره اینکه صحبت‌های ابتدای فصل در مورد «گادوین منشا» ظاهرا روی عملکرد او تاثیر گذاشته، گفت: این مسائل فنی است، نسبت به نتایجی که می‌گیریم صحبت می‌کنیم. خوب و بد بودن و بالا و پایین بودن بازیکن دست سرمربی است و او این مسائل را جمع می‌کند.

معاون باشگاه مس رفسنجان تاکید کرد:  واقعا اکنون از عملکرد داوری ناراضی هستیم. چرا که ۶ تا هفت امتیاز را از دست داده‌ایم. خداداد افشاریان هم این اشتباهات را تایید کرده است.




علیزاده: حق مس رفسنجان را نخورید؛ گردن ما از مو باریک‌تر است

منبع: ایرنـا
? علیزاده: حق مس رفسنجان را نخورید؛ گردن ما از مو باریک‌تر است