علوم‌پزشکی: داروخانه شبانه روزی در عنبرآباد متقاضی نداشته است

جیرفت – فت فتو – معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه هیچ متقاضی برای تاسیس داروخانه شبانه روزی در عنبرآباد درخواست نداده است، گفت: از متقاضیان تأسیس داروخانه شبانه‌روزی در عنبرآباد حمایت می کنیم. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، […]

جیرفت – فت فتو – معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه هیچ متقاضی برای تاسیس داروخانه شبانه روزی در عنبرآباد درخواست نداده است، گفت: از متقاضیان تأسیس داروخانه شبانه‌روزی در عنبرآباد حمایت می کنیم.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ابراهیم محمدی به انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر نبود داروخانه شبانه روزی در عنبرآباد اشاره کرد و افزود: در صورتی که داروخانه‌های دایر در شهرستان عنبرآباد، متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی باشند، موضوع در کمیسیون قانونی مطرح و بررسی خواهد شد.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اجازه تاسیس داروخانه را ندارد و فقط برای افرادی که متقاضی تاسیس داروخانه باشند بعد از بررسی شرایط طبق آیین نامه و ضوابط جاری امور داروخانه ها، توسط کمیسیون مجوز صادر می‌شود.

دکتر محمدی از وجود سه داروخانه در شهرستان عنبرآباد خبر داد و گفت: داروخانه‌های دایر می‌توانند به شرایط شبانه روزی تبدیل وضعیت شوند که در حال حاضر هیچ داروخانه‌ای متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی نیست.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه در برخی از ایام تعطیلات مانند نوروز، داروخانه‌های روزانه به صورت کشیک، خدمات دارویی ارائه می‌دهند، گفت: در شرایط فعلی نیز در ساعات شیفت شب و ایام تعطیل در شهر عنبرآباد داروخانه اورژانس شبانه روزی آماده پاسخگویی به بیماران است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد نیز در این رابطه گفت: داشتن داروخانه شبانه روزی حق طبیعی و مسلم مردم این شهرستان است و شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آمادگی لازم برای همکاری با بخش خصوصی برای راه اندازی این داروخانه را دارد که امیدواریم هرچه زودتر این امر محقق شود.

علیدادی سلیمانی افزود: از داروسازان برای تاسیس داروخانه شبانه روزی در عنبرآباد دعوت می کنیم تا درخواست خود را به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ارائه کنند و پس از بررسی شرایط طبق آیین نامه و ضوابط جاری امور داروخانه ها، توسط کمیسیون مجوز صادر می‌شود.




علوم‌پزشکی: داروخانه شبانه روزی در عنبرآباد متقاضی نداشته است

منبع: ایرنـا
? علوم‌پزشکی: داروخانه شبانه روزی در عنبرآباد متقاضی نداشته است