عضو شورای مرکزی موتلفه: جامعه نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای است

کرمان – فت فتو – عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باتوجه به دروغ‌پردازی گسترده رسانه‌ای دشمن در جامعه همه افراد باید با بالابردن سواد رسانه‌ای و پاسخ به شبهه‌ها در فضای عمومی، رسانه‌ای و مجازی زمینه ناکامی تلاش دشمنان را فراهم کنند. احمدعلی مقدم روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت […]

کرمان – فت فتو – عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: باتوجه به دروغ‌پردازی گسترده رسانه‌ای دشمن در جامعه همه افراد باید با بالابردن سواد رسانه‌ای و پاسخ به شبهه‌ها در فضای عمومی، رسانه‌ای و مجازی زمینه ناکامی تلاش دشمنان را فراهم کنند.

احمدعلی مقدم روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: دشمن با دروغ پردازی گسترده رسانه ای باهدف تغییر در سبک زندگی، رواج حاکمیت فرهنگ منحط غرب و ناامیدی مردم تلاش می کند لذا جامعه آگاه نباید به شایعات رسانه های دشمن بها دهد و دامن بزند.

وی با اشاره به توصیه های ارزشمند رهبر معظم انقلاب نسبت به هوشیاری در برابر توطئه و خواب آشفته دشمنان برای ملت ایران تاکید کرد: دشمن از طریق جنگ روانی، القای ناکارآمدی و سقوط نظام و نیز وجود مشکلات عدیده اقتصادی فقط در ایران، با مزدورپروری در فضای مجازی، تلاش می کند مردم را با اعتراضات دائمی و فتنه گری در مقابل نظام قرار دهد و از این طریق به کشور و نظام ما ضربه وارد کند.

مقدم با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب به مناسبت سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهارداشت:لازم است با جهاد تبیین و روشنگری مکتب امام خمینی(ره)، نسل آینده را برای ایفای نقش انقلابی خود به منظور تحقق و اجرای گام دوم انقلاب و اداره بهینه کشور هدایت کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه زیربنای مکتب امام خمینی(ره) قیام برای خدا و برپایی عدالت بود، افزود: انقلاب اسلامی به واسطه توجه به بعد معنوی و مادی به همراه اتکا به نیروی عظیم مردمی، بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ انقلاب هاست و نسل جوان و هوشمند کنونی برای اداره کشور و پیروزی روز افزون انقلاب، نیازمند بهره مندی از مکتب آموزنده و سراسر درس امام راحل است.

وی ادامه داد: بنابراین نسل جوان و آینده ما باید با اراده و اقتدار به میدان عمل بیاید تا ضعف ها و عقب ماندگی های جمهوری اسلامی را برطرف کند و موجب پیشرفت و توسعه دو چندان کشور شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه مهمترین کار امام راحل وارد کردن کلمه مقاومت به زندگی مردم و ادبیات سیاسی دنیا بود بیان کرد: از آنجا که حضرت امام(ره) با حمایت از مردم مظلوم جهان و تزریق روح ایستادگی و مقاومت به ملت های دنیا میان جمهوری اسلامی و غربی ها فاصله جدی انداخت، بنابراین ابرقدرت های دنیا از همان ابتدا با انقلاب و نظام ما دشمن بودند، زیرا ذات جمهوری اسلامی، مخالف ظلم، استکبار و منکرات و موافق معنویت بوده و هست.

مقدم با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی با یاری خداوند متعال سبب شکست دشمن توسط عوامل اجیر شده خود آنها شده است تصریح کرد: مشاوران ایرانی خائن و مزدور با دادن مشورت‌های غلط به دشمن همچون رویگردان شدن مردم ایران از دین، روحانیت و نظام اسلامی، هم به کشور خود خیانت می کنند و هم باعث خطای محاسباتی و در نتیجه شکست دشمنان می شوند.

وی افزود: اما دشمن بداند که جمهوری اسلامی نزدیک به نیم قرن است به واسطه رهبری فرزانه و بصیرت ملتی آگاه، با صلابت در مقابل استکبار و استعمار جهانی ایستاده و نقشه دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرده است.

این فعال سیاسی تشریح کرد: حضور مردم همیشه بیدار ایران در تمامی راهپیمایی ها و اظهار انزجار خود از دشمنان پلید این نظام، چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی همه نشانه‌ وفاداری و علاقه مندی ملت غیور به راه و مکتب امام راحل و جانشین بر حق ایشان، امام خامنه‌ای است.

مقدم گفت: طی چند هفته اخیر مردم سراسر ایران با اجرای سرود سلام فرمانده، عشق و ارادت خود را به صاحب اصلی این جهان حضرت ولی‌عصر(عج) و وفاداری‌شان را به نایب این امام بزرگ نشان دادند؛ بنابراین جمهوری اسلامی بسیار قدرتمندتر از گذشته شده به طوری که گرایش امروز مردم به انقلاب و دین از روز اول انقلاب بیشتر شده است.

وی با اشاره به هفت توصیه مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به فعالان عرصه‌های انقلابی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: هویت‌زدایی و وارونه نمایی حقیقیت، تحریف و کمرنگ کردن نقش امام راحل در جامعه، نفوذ ارتجاع و بازگشت به سیاست و سبک زندگی غربی، دروغ پردازی و جنگ روانی دشمن، همه، نمونه هایی از تلاش حقارت‌مندانه دشمنان این نظام برای سرنگونی این انقلاب و نظام است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توصیه به استفاده از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح به مردم و فعالان عرصه انقلابی، فرهنگی، سیاسی، سفارش کردند در فضای مجازی عده‌ای از روی تغافل یا خودفروختگی، هم در زمان کنونی و هم زمان امام راحل، کارشان القای به بن‌بست رسیدن کشور و سقوط جمهوری اسلامی بوده و هست اما ملت بصیر ما باید علاوه بر انتقاد با قدرشناسی از مسئولان انقلابی کشور و رعایت حرمت، نقشه های شوم و تخریبی دشمنان و احتمال سوء استفاده جریان های ناسالم داخلی و خارجی را نابود و خنثی کنند.




عضو شورای مرکزی موتلفه: جامعه نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای است

منبع: ایرنـا
? عضو شورای مرکزی موتلفه: جامعه نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای است