عضو حشدالشعبی: سردار سلیمانی به گردن ما و عراق حق دارد

کرمان– فت فتو– شهروند عراقی، عضو حشدالشعبی و همرزم شهید سردار سلیمانی در این کشور گفت: حاج قاسم به گردن ما و کشور عراق بسیار حق دارد. به گزارش فت فتو جابر جیاشی عصر شنبه در گلزار شهدای کرمان پس از زیارت مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران افزود:ما شهادت و از خودگذشتگی را از […]

کرمانفت فتو– شهروند عراقی، عضو حشدالشعبی و همرزم شهید سردار سلیمانی در این کشور گفت: حاج قاسم به گردن ما و کشور عراق بسیار حق دارد.

به گزارش فت فتو جابر جیاشی عصر شنبه در گلزار شهدای کرمان پس از زیارت مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران افزود:ما شهادت و از خودگذشتگی را از سردار سلیمانی یاد گرفته ایم و ایشان الگویی برای ماست.

وی با اشاره به سفر شمار دیگری از اعضای بسیج مردمی عراق به کرمان در سالگرد دومین شهادت حاج قاسم افزود: ما از هیات مواکب حشدالشعبی(بسیج مردمی عراق) و به عنوان ‌نماینده ای از عراق به اینجا آمده ایم تا مزار سردار سلیمانی را زیارت کنیم.

جیاشی ادامه داد: تمامی مردم عراق به نشانه ارادت به حاج قاسم در کوچه پس کوچه های عراق موکب زده اند و در حال خدمتگزاری هستند.

وی با اشاره به اینکه در عراق سرباز سردار سلیمانی بوده ام و بارها در عملیات های مختلف با ایشان بوده ایم ادامه داد: اقدامات سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم در عراق را ستود.

این شهروند عراقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بلاک کردن کاربرانی که در فضای مجازی عکس و متن سردار سلیمانی را منتشر کنند، به چه دلیل است؟ گفت: ما از طریق فضای مجازی تبلیغات می کنیم و مقاومت و خدمتی که سردار سلیمانی داشته است را به همه کشورهای مجاور نشان می دهیم.

جیاشی خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی خصوصا آمریکا و صهیونیست مخالف جایگاه شهید هستند و هدف آنها این است که جلو تبلیغ و ارشاد را بگیرند.




عضو حشدالشعبی: سردار سلیمانی به گردن ما و عراق حق دارد

منبع: ایرنـا
? عضو حشدالشعبی: سردار سلیمانی به گردن ما و عراق حق دارد