عزت آبادی مدیرآموزش وپرورش سیرجان شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش سیرجان برگزار شد. سهراب بهاالدینی رییس شورای آموزش و پرورش و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم با تقدیر از زحمات چندین ساله  اکبر محیاپور مدیریت آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف از جمله زیر ساخت‌های آموزشی گفت:امروز جهاد معلمین آموزش و پرورش از جهاد نیرو‌های […]

مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش سیرجان برگزار شد.

سهراب بهاالدینی رییس شورای آموزش و پرورش و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم با تقدیر از زحمات چندین ساله  اکبر محیاپور مدیریت آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف از جمله زیر ساخت‌های آموزشی گفت:امروز جهاد معلمین آموزش و پرورش از جهاد نیرو‌های سلامت کمتر نیست، بلکه یکی از فعالیت‌های برجسته در کنار فعالیت‌های آنهاست. سختی‌های کار معلم پیچیده‌تر شده است و علاوه بر فعالیت‌های آموزشی باید به حوزه پرورشی و تربیتی توجه ویژه داشته باشد.

بهاالدینی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان در مدارس گفت:امروزه تربیت از آسیب‌پذیری بیشتری برخوردار است که با همراهی و مشارکت خانواده‌ها با مدرسه در تصمیم‌گیری‌ها و استفاده مطلوب از ظرفیت خانواده در عرصه تعلیم و تربیت بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

در این مراسم از زحمات اکبر محیاپور مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و عباس عزت آبادی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش سیرجان معرفی شد.

فت فتو کرمان کرمان




عزت آبادی مدیرآموزش وپرورش سیرجان شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? عزت آبادی مدیرآموزش وپرورش سیرجان شد