عرصه بین‌المللی مشتاق پرستاران ایرانی‌ست

مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرستاری وارد عرصه بین‌المللی شده و این عرصه مشتاق پرستاران ایرانی است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا علی‌نژاد صبح امروز چهارشنبه یکم آذرماه در ویژه‌برنامه بزرگداشت روز پرستار در محل تالار شهدای سلامت بیمارستان شهید باهنر اظهار داشت: آیت‌الله رییسی رییس جمهوری […]


مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پرستاری وارد عرصه بین‌المللی شده و این عرصه مشتاق پرستاران ایرانی است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رضا علی‌نژاد صبح امروز چهارشنبه یکم آذرماه در ویژه‌برنامه بزرگداشت روز پرستار در محل تالار شهدای سلامت بیمارستان شهید باهنر اظهار داشت: آیت‌الله رییسی رییس جمهوری پروژه نیمه‌تمام بیمارستان شهریار را یک سال پیگیری کرد تا در روز پرستار افتتاح شود.

وی بیان داشت: یک‌هزار و ۷۰ بیمارستان و ۶۷ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در کشور داریم و ۳۴ میلیون نفر در مراکز درمانی طی یک سال گذشته پذیرش داشته‌ایم که ۱۳ میلیون در بخش خصوصی بوده است.

مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز کرد: احمدی‌نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به عنوان رییس برتر در حوزه پرستاری کشور انتخاب شد که نشان می‌دهد وی حامی پرستاران است.

علی‌نژاد ادامه داد: پرستاری وارد عرصه بین‌المللی شده و این عرصه مشتاق پرستاران ایرانی است و از نظریه‌ها و  برنامه‌های حوزه پرستاری ایران استفاده می‌کنند.

وی از وجود ۱۰۰ استادتمام پرستاری و بیش از ۲۰۰ عضو هیئت علمی پرستاری در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های مدون و زیادی برای تسهیلات زیارتی و رفاهی پرستاران داریم.

علی‌نظاد با اشاره به اینکه اصلاح ساختارهای پرستاری و ایجاد معاونت پرستاری در دستور کار است، افزود: افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی، تدوین قانون جامع پرستاری و اجرای طرح‌هایی برای ماندگاری در مناطق محروم و مرزی نیز دنبال می‌شود.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: تعرفه خدمات پرستاری پرداخت می‌شود و وزارت بهداشت از حقوق پرستاران حمایت ویژه‌ای می‌کند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

 

 

 

 





عرصه بین‌المللی مشتاق پرستاران ایرانی‌ست

منبع: فــارس
? عرصه بین‌المللی مشتاق پرستاران ایرانی‌ست