عامل قلع و قمع درختان مثمر راور بازداشت شد

رییس دادگستری شهرستان راور گفت: عامل قلع و قمع درختان مثمر حدود دو هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.  فت فتو کرمان – ابوالفضل فرحبخش گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از تغییرکاربری بدون مجوز، اجرای مصوبات جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و در پی دریافت گزارشی مبنی […]

رییس دادگستری شهرستان راور گفت: عامل قلع و قمع درختان مثمر حدود دو هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

 فت فتو کرمان – ابوالفضل فرحبخش گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از تغییرکاربری بدون مجوز، اجرای مصوبات جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و در پی دریافت گزارشی مبنی بر تخریب و ریشه کن کردن درختان یکی از باغات پسته، بلافاصله توسط معاون دادستان دستورات لازم به ضابطین و اداره جهاد کشاورزی جهت انجام تحقیقات مقدماتی و ارائه گزارش صادرشد.

او گفت:   فرد مجرم تحت تعقیب کیفری قرار گرفته وبازداشت شد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

او می گوید: باغات تنفس گاه‌های طبیعت بوده و حفظ آن‌ها برای زیبایی شهر و سلامت جسمی و روانی عموم از ضروریات است.

این مقام قضایی گفت: مهمترین و کارآمدترین راه حفاظت از باغات و اراضی کشاورزی، پیشگیری و صیانت است.

به گفته او، مبارزه با بزه تغییرکاربری اراضی کشاورزی و قلع و قمع درختان مثمر یکی از موضوعات اصلی و مأموریت‌های مهم دستگاه قضایی است که با جدیت پیگیری خواهد شد و مردم نیز از دستگاه قضایی انتظار دارند که با تمام توان در این خصوص تلاش کنند.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان راور گفت: برای پیشگیری و برخورد جدی با تغییرکاربری‌های غیرمجاز، باید وحدت و انسجام لازم بین دستگاه‌های متولی و مردم وجود داشته باشد و موضوع حفظ کاربری اراضی نیز باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/ح




عامل قلع و قمع درختان مثمر راور بازداشت شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? عامل قلع و قمع درختان مثمر راور بازداشت شد