عامل تیراندازی در عنبرآباد دستگیر شد

کرمان- فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در سطح شهرستان عنبرآباد، مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده […]

کرمان- فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در سطح شهرستان عنبرآباد، مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، این فرد را شناسایی و وی را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ فیروزبخت با اشاره به کشف یک قبضه سلاح ممنوعه از متهم افزود: از جمله جرایم فرد دستگیر شده می‌توان به حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و قدرت نمایی با سلاح اشاره کرد.

او تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی هرگز به مخلان نظم و امنیت اجازه فرصت طلبی نمی‌دهد و با کسانی که بخواهند به هر نوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، برخوردی قاطع و بازدارنده خواهد داشت.

کد خبر ۵۸۱۱۲۰۸




عامل تیراندازی در عنبرآباد دستگیر شد

منبع: مــهر
? عامل تیراندازی در عنبرآباد دستگیر شد