ظرفیت‌های بالقوه شهرداری کرمان باید ارزش‌افزایی شوند

کرمان- استاندار کرمان گفت: شهرداری ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد که باید شاهد ارزش‌افزایی آنها باشیم. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار صبح پنج‌شنبه در دیدار شهردار جدید، معاونان شهرداری و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان افزود: شهرداری ظرفیت‌های بالقوه زیادی از جمله املاک دارد که باید به فعل برسند و با همکاری شورای شهر […]

کرمان- استاندار کرمان گفت: شهرداری ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد که باید شاهد ارزش‌افزایی آنها باشیم.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار صبح پنج‌شنبه در دیدار شهردار جدید، معاونان شهرداری و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان افزود: شهرداری ظرفیت‌های بالقوه زیادی از جمله املاک دارد که باید به فعل برسند و با همکاری شورای شهر و دستگاه‌های دولتی، شاهد ارزش‌افزایی آنها باشیم.

وی کار شهرداری را متنوع و دشوار دانست و ادامه داد: شهروندان به انواع مختلف با شهرداری و خدمات این مجموعه ارتباط دارند و توقعات از آن هم بالاست.

استاندار کرمان بیان کرد: مراکز استان‌ها به واسطه جمعیت و مراجعات از شهرستان‌ها و استان‌های مجاور، پیشانی شهرها هستند و به تبع آن عملکرد شهرداری‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

فداکار، تسریع در فعالیت‌های عمرانی و بهسازی شهرها را مورد تاکید قرار داد و گفت: استانداری و مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی نیز برای مدیریت بهتر شهر، ظرفیت‌های خود را در اختیار قرار می‌دهند و حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

استاندار کرمان عنوان کرد: هر کمکی در اجرای برنامه‌های شهرداری لازم باشد، آماده همکاری هستیم و امیدوارم این جابه‌جایی، خون تازه‌ای به سیستم بدهد و باعث تحرک بیشتر در شهرداری و اداره امور شهر شود.

سرپرست شهرداری کرمان نیز در این دیدار گفت: شهر کرمان را به‌خوبی می‌شناسم و به آسیب‌ها و ضوابط اشراف دارم؛ دستگاه‌های خدمات‌رسان ضوابطی دارند که برای جلوگیری از سوءاستفاده، باید بر آنها نظارت شود.

محسن تویسرکانی افزود: برای اجرای صحیح امور، نیاز به دو پیش‌شرط داریم؛ بازوی اجرایی درست و مغز متفکر دارای ایده و نیز منابع اقتصادی که بشود به آن تکیه کرد.

کد خبر ۵۹۹۷۹۹۹




ظرفیت‌های بالقوه شهرداری کرمان باید ارزش‌افزایی شوند

منبع: مــهر
? ظرفیت‌های بالقوه شهرداری کرمان باید ارزش‌افزایی شوند