طوفان و گردوخاک، کرمان را دربرمی‌گیرد

کرمان – فت فتو – رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: طبق پیش‌بینی‌ها از امروز (پنجشنبه) تا شنبه هفته آینده وزش باد و گرد و خاک بیشتر مناطق این استان را دربرخواهد گرفت. حمیده حبیبی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو افزود: این پدیده گرد و خاک طی ساعات بعد از ظهر در […]

کرمان – فت فتو – رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان گفت: طبق پیش‌بینی‌ها از امروز (پنجشنبه) تا شنبه هفته آینده وزش باد و گرد و خاک بیشتر مناطق این استان را دربرخواهد گرفت.

حمیده حبیبی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو افزود: این پدیده گرد و خاک طی ساعات بعد از ظهر در مناطق مختلف استان کرمان اتفاق خواهد افتاد و بیشینه سرعت وزش باد در شرق و جنوبشرق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل بروز طوفان و گرد و خاک طی روزهای آینده اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال شکسته شدن درختان کهنسال و آسیب‌پذیر، خسارت به تیرها و دکل‌ها و احتمال خسارت به بخش کشاورزی بخصوص در نواحی ذکر شده دور از انتظار نیست.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در اثر بروز پدیده گرد و خاک طی روزهای آینده در استان کرمان تصریح کرد: با توجه به وقوع این پدیده گروه‌های حساس از حضور در فضای باز طی روزهای پیش‌بینی شده خودداری کنند.




طوفان و گردوخاک، کرمان را دربرمی‌گیرد

منبع: ایرنـا
? طوفان و گردوخاک، کرمان را دربرمی‌گیرد