طوفان‌های حاره ای فعلاً تاثیری بر وضعیت جوی کرمان ندارد

کرمان – کارشناس هواشناسی کرمان گفت:در حال حاضر طوفان های حاره ای بر آب و هوای استان کرمان تأثیری ندارد و در صورت تغییر در چرخه مسیر یا شدت آن اطلاع رسانی خواهد شد. مریم سلاجقه در گفتگو با فت فتو با اشاره به وقوع طوفان‌های حاره ای در مناطق جنوب غرب چابهار، اظهار کرد: […]

کرمان – کارشناس هواشناسی کرمان گفت:در حال حاضر طوفان های حاره ای بر آب و هوای استان کرمان تأثیری ندارد و در صورت تغییر در چرخه مسیر یا شدت آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مریم سلاجقه در گفتگو با فت فتو با اشاره به وقوع طوفان‌های حاره ای در مناطق جنوب غرب چابهار، اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های امروز استان کرمان، افزایش ابر در مناطق جنوبی استان داریم. همچنین به دلیل بادهای ۱۲۰ روزه سیستان در مناطق شرق و جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید همراه با گرد و خاک در استان وجود دارد و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر طوفان‌های حاره ای بر آب و هوای استان کرمان تأثیری ندارد و در صورت تغییر در چرخه مسیر و یا شدت آن در روزهای آینده متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

سلاجقه در خصوص بارش‌های پاییزی در کرمان بیان کرد: در مهر و آبان تقریباً بارش چندانی نداریم و بارش پاییزی ما از آذر ماه شروع می‌شود.

سلاجقه اضافه کرد: امسال نسبت به سال قبل بارش‌ها بهتر خواهد بود و بارش‌ها برای زمستان در حد نرمال پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوا تا پایان هفته تغییر جدی ندارد و سرمازدگی برای محصولات وجود نخواهد داشت.

وی متذکر شد: ۱۸ مهرماه شاهد کاهش دما در سطح استان خواهیم بود به خصوص در مناطق سردسیر و کوهستانی احتمال خطر سرمازدگی وجود دارد.

کد خبر ۵۳۱۸۳۴۳




طوفان‌های حاره ای فعلاً تاثیری بر وضعیت جوی کرمان ندارد

منبع:مــهر
? طوفان‌های حاره ای فعلاً تاثیری بر وضعیت جوی کرمان ندارد