طرد ۸۵ هزار اتباع غیرمجاز از کرمان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از طرد ۸۵ هزار اتباع غیرمجاز از استان طی سال گذشته خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ روح‌الله خضری‌پور اظهار کرد: موضوع مهاجرین و پناه‌جویان یک مسئله انسانی است، مهاجرت از کشور افغانستان هم به‌دلیل تجاوز، سلطه‌گری و بحران‌زایی دولت‌های زیاده‌خواه در سال‌های […]



مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از طرد ۸۵ هزار اتباع غیرمجاز از استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ روح‌الله خضری‌پور اظهار کرد: موضوع مهاجرین و پناه‌جویان یک مسئله انسانی است، مهاجرت از کشور افغانستان هم به‌دلیل تجاوز، سلطه‌گری و بحران‌زایی دولت‌های زیاده‌خواه در سال‌های اخیر تشدید شده که بخش قابل‌‌توجهی از آن‌ها به ایران اسلامی پناه آورده‌اند. 

خضری‌پور گفت: این نکته حائز اهمیت است که اکنون شرایط و امکان پذیرش جدید از مهاجرین در استان کرمان وجود ندارد.

وی بیان کرد: با توجه‌ به تکمیل ظرفیت استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون هیچ‌گونه مجوز اقامت جدیدی از جانب اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان برای اقامت اتباع خارجی داده نشده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان افزود: بعضاً مجوزهای قبلی تمدید گردیده و تعداد قابل‌توجهی از  افراد فاقدمجوز اقامت نیز به کشورشان بازگردانده شده‌اند. 

خضری‌پور تصریح کرد: در این راستا ۸۵ هزار تبعه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با هم‌کاری فراجا از استان طرد شده و این برنامه با جدیت در سال جاری نیز ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 
انتهای خبر/کارگرزاده 


طرد ۸۵ هزار اتباع غیرمجاز از کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? طرد ۸۵ هزار اتباع غیرمجاز از کرمان