طرح ویژه نظارتی در شب یلدا اجرا می شود

کرمان- رییس جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: در راستای تنظیم بازار شب یلدا، با اجرای طرح ویژه نظارتی، بازدیدهایی از میوه فروشی‌ها و نانوایی‌های سطح شهر کرمان انجام شد. داوود بیگلری در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا و افزایش تقاضا در برخی اقلام، افزود: جهت آرامش […]

کرمان- رییس جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: در راستای تنظیم بازار شب یلدا، با اجرای طرح ویژه نظارتی، بازدیدهایی از میوه فروشی‌ها و نانوایی‌های سطح شهر کرمان انجام شد.

داوود بیگلری در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا و افزایش تقاضا در برخی اقلام، افزود: جهت آرامش خاطر شهروندان و پیشگیری از سواستفاده احتمالی برخی افراد سودجو طرح ویژه نظارتی در هماهنگی با اداره نظارت و بازرسی و تعزیزات حکومتی و سایر تشکل‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح ویژه فروشگاه‌های مواد غذایی، بنکداران، بازار میوه، آجیل و شیرینی و گل و گیاه و هدف از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از گران فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها است.

رییس جهاد کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: برای آرامش خاطر مصرف کنندگان با تخلف هر واحد صنفی برخورد قانونی و قاطع خواهد شد و در صورت لزوم تعطیلی واحد صنفی صورت می‌پذیرد.

بیگلری خاطرنشان‌کرد: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا هر ساله مردم دغدغه خرید میوه را دارند در همین راستا در این ایام عرضه گسترده میوه و تشدید نظارت بر بازار انجام می‌شود تا بازار میوه در شب یلدا نوسان قیمت و یا کمبود نداشته باشد.

رییس جهاد کشاورزی استان کرمان تاکید کرد: هر ساله تثبیت قیمت و حفظ آرامش بازار و صیانت از حقوق کشاورزان و مصرف‌کنندگان از مهمترین اهداف جهاد کشاورزی همزمان با نزدیک شدن به بلندترین شب سال است.

داوود بیگلری گفت: شهروندان کرمانی می‌توانند درصورت مشاهده تخلف شکایت خود را در سامانه ۱۲۴ ثبت کرده تا پس از ثبت گزارش بازرسان ما به آن رسیدگی کنند.

کد خبر ۵۹۷۲۶۱۳




طرح ویژه نظارتی در شب یلدا اجرا می شود

منبع: مــهر
? طرح ویژه نظارتی در شب یلدا اجرا می شود