طرح جامع ترافیک شهر، اطلاعات صحیحِ شهروندان را لازم دارد

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان گفت: اگر همشهریان در مرحله جمع‌آوری آمار، اطلاعات درستی را در اختیار ما قرار دهند، قطعا به راهکار مناسبی در حل معضل ترافیک شهر کرمان می‌رسیم. وحید خلیفه امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در کرمان در خصوص مشارکت شهروندان در طرح جامع ترافیک شهر کرمان […]


مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان گفت: اگر همشهریان در مرحله جمع‌آوری آمار، اطلاعات درستی را در اختیار ما قرار دهند، قطعا به راهکار مناسبی در حل معضل ترافیک شهر کرمان می‌رسیم.

وحید خلیفه امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در کرمان در خصوص مشارکت شهروندان در طرح جامع ترافیک شهر کرمان اظهار داشت: از مردم کرمان می‌خواهیم که مشارکت مناسب و خوبی را در زمینه انجام آماربرداری‌ها در سطح شهر با مجموعه شهرداری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه راهکار مناسب محصول اطلاعات صحیح و درست است، افزود: امیدوارم همشهریان اطلاعات درستی را در اختیار مجموعه شهرداری قرار دهند چراکه این طرح با اطلاعات صحیح و مشارکت شهروندان پیش می‌روند و نتایج این طرح باعث عدم وجود ترافیک تا ۲۰ سال آینده در کرمان خواهد شد.

وی ابراز کرد: طبق زمان‌بندی از ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه کار آماربرداری و تکمیل بیش از ۶ هزار پرسشنامه از طریق مدارس شهر کرمان انجام می‌شود و امیدوارم همشهریان همکاری خوبی را در این زمینه انجام دهند که تا پایان سال جاری بتوانیم به مدل‌ها و راهکارهای ترافیکی شهر کرمان دست پیدا کنیم.

پایان پیام/ ۸۰۰۶۶/ش

 





طرح جامع ترافیک شهر، اطلاعات صحیحِ شهروندان را لازم دارد

منبع: فــارس
? طرح جامع ترافیک شهر، اطلاعات صحیحِ شهروندان را لازم دارد