طرح‌های آبرسانی به شهرستان عنبرآباد کلنگ‌زنی شد

نذیر کرمان/کرمان چندین طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۸۳۵ میلیارد ریال امروز ۲۳ مهرماه با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد. به گزارش نذیر کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در این آیین اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان چندین طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۸۳۵ میلیارد ریال امروز ۲۳ مهرماه با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد.

به گزارش نذیر کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در این آیین اظهار کرد: دولت توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌ها دارد و مصوبات سفر ریاست جمهوری مربوط به حوزه هایی است که مردم نیاز جدی دارند.

او افزود: آبرسانی به ۶۶۹ روستا ناشی از نگاه ویژه‌ای است که دولت به نیاز مردم و خدمت به آنها دارد.

آیت اللهی موسوی تصریح کرد: یکی از طرح‌های خوبی که در دولت آغاز شده، مولدسازی است و نیازمند توجه جدی دستگاه‌هاست که با اجرای آن مردم می‌توانند از اتمام پروژه‌های نیمه تمام بهره‌مند شوند.

همچنین علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: این پروژه که  شامل احداث سه باب مخزن با حجم ۷۵۰۰ مترمکعب است که سه باب مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی در شهر دوساری، مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی در شهر مردهک و یک باب مخزن ۳ هزار مترمکعبی در مجتمع روستایی خاتون آباد و ۵۰۰ مترمکعبی در مهتابی زیارت احداث می‌شود.

او افزود: عملیات اجرایی احداث چهار باب ایستگاه پمپاژ و خرید و اجرای ۱۹۰۰ متر لوله پلی اتیلن خط انتقال و شبکه توزیع، احداث حوضچه‌های محافظ شیرآلات و صنعت اتصالات در سطح شهرستان عنبرآباد آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان بیان کرد: در این طرح شش حلقه چاه در سطح شهرستان عنبرآباد حفر و تجهیز می‌شود و با اجرای این طرح ۲۵ هزار و ۲۴۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام




طرح‌های آبرسانی به شهرستان عنبرآباد کلنگ‌زنی شد

منبع: ایـسنا
? طرح‌های آبرسانی به شهرستان عنبرآباد کلنگ‌زنی شد