ضیافت مهربانی در استان کرمان آغاز شد

سرپرست اداره کل بهزیستی استان گفت: پویش ضیافت مهربانی در ماه مبارک رمضان در سرتاسر شهرستان‌های استان کرمان اجرا می‌شود. علیرضا وحیدزاده با اشاره به اینکه کرمان در بحث مشارکت‌های اجتماعی و حضور خیرین در صحنه جزو استان‌های پیشرو می‌باشد گفت: این طرح با نیت کمک به مددجویان و جامعه هدف و کاستن کمی از […]

سرپرست اداره کل بهزیستی استان گفت: پویش ضیافت مهربانی در ماه مبارک رمضان در سرتاسر شهرستان‌های استان کرمان اجرا می‌شود.

علیرضا وحیدزاده با اشاره به اینکه کرمان در بحث مشارکت‌های اجتماعی و حضور خیرین در صحنه جزو استان‌های پیشرو می‌باشد گفت: این طرح با نیت کمک به مددجویان و جامعه هدف و کاستن کمی از آلام و مشکلات این عزیزان همانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گفته او مردم خیر و نیکوکاران و شرکای اجتماعی که همواره در کنار بهزیستی بوده اندِ می‌توانند جهت مشارکت در پویش ضیافت مهربانی کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷و یا شماره شبا ……… ۳۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷irبا شناسه واریز ………. ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ویا شماره کارت …….. ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان (هدایای خاص) نزد بانک مرکزی واریز کنند.
او می‌گوید:همچنین میتوانند با شماره گیری کد‌های دستوری #۱۴۰۰۰۰۸*۴*۷۳۳* هدایای خود را از این طریق به توانخواهان بهزیستی اهدا کنند.

وحید زاده گفت: همچنین کلیه ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان و نیز مجتمع‌های دولتی و موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی نیکوکاران هستند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن‌های
-۳۱۲۱۱۱۲۶ – ۰۹۱۳۳۴۳۷۵۶۶-۰۹۱۳۳۹۷۰۲۶۳ معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان تماس حاصل کنند.

وحیدزاده از عموم مردم کرمان جهت حضور و مشارکت در این پویش خداپسندانه دعوت به عمل آورد.

فت فتو کرمان کرمان




ضیافت مهربانی در استان کرمان آغاز شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ضیافت مهربانی در استان کرمان آغاز شد