ضیافت افطاری برای ایتام در کرمان

در شب میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) جمعی از ایتام در کنار مسئولان استانی پس از اقامه نماز، روزه خود را افطار کردند. به گزارش فت فتو،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: ۲۲ هزار و ۵۶۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارندکه۳ هزار و […]

در شب میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) جمعی از ایتام در کنار مسئولان استانی پس از اقامه نماز، روزه خود را افطار کردند.

به گزارش فت فتو،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: ۲۲ هزار و ۵۶۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارندکه۳ هزار و ۲۱۴ یتیم فاقد حامی هستند.

صادقی افزود تعداد حامیان ایتام کمیته امداد استان کرمان حدود ۴۳ هزار حامی هستند که ۱۴۹ حامی خارج از کشور هستند.

وی بااشاره به اینکه در شب میلاد۴۰۰ نفر در این ضیافت گرد هم آمدندگفت از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه ۴۰ هزار پرس غذای گرم افطاری بین نیازمندان توزیع شده است و به مناسبت هفته اطعام، در نظر داریم دراین هفته ۷۰هزار پرس غذا در بین خانواده‌های تحت پوشش، توزیع کنیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان بیان کرد این برنامه افطاری ضمن اعلام آمادگی از سوی سایر نهاد‌های دولتی در مشارکت برای این امرخیر، تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.




ضیافت افطاری برای ایتام در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? ضیافت افطاری برای ایتام در کرمان