ضرورت گازرسانی به شهرستان رودبارجنوب

امام جمعه رودبارجنوب خواستار توجه به موضوع گازرسانی به شهرستان رودبار جنوب شد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین افشار منش امام جمعه محترم شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودبارجنوب گفت: به سبب کمبود کپسول گاز ومشکلات سد راه مردم، دولت باید سریع تر فکری برای گازرسانی به این شهرستان […]

امام جمعه رودبارجنوب خواستار توجه به موضوع گازرسانی به شهرستان رودبار جنوب شد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین افشار منش امام جمعه محترم شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رودبارجنوب گفت: به سبب کمبود کپسول گاز ومشکلات سد راه مردم، دولت باید سریع تر فکری برای گازرسانی به این شهرستان محروم کند.

او افزود: در ین قضیه باید جایگاههای عرضه کپسول گاز زیاد شده وتسهیلاتی برای مردم ایجاد شود.

خطیب جمعه رودبارجنوب گفت: یکی از اوصاف مهم خداوند غیرت است و خداوند انسان‌های غیرتمند را دوست دارد  چرا که غیرت یک امر فطری است و در وجود همه انسان‌ها وجود دارد، ولی در اثر گناه غیرت انسان کم می‌شود.

حجت الاسلام افشارمنش تصریح کرد: ما نسبت به دین و ارزش‌های دینی باید غیرت داشته باشیم و در مقابل اهانت به مقدسات باید غیرت ما به جوش بیاید .

او ازجمله مصادیق بی غیرتی را اختلاط با نامحرم، استفاده از آلات لعب و لهو، مشروب خواری، خوردن گوشت خوک دانست.

او هچنین بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین عوامل پیشرفت اسلام ایثار و فداکاری‌های امیرالمؤمنین علیه السلام است بعضی به خاطر سهم خواهی، نفاق درونی و کینه توزی با حضرت علی (ع) مخالفت می‌کردند.

او با اشاره به شرایط امروز جامعه اسلامی اظهار کرد: یکی از باب‌های جهاد که امام خامنه‌ای  درردیدار با دانشجویان نام بردند جهاد تبیین است که روشنگری واقعیت‌های انقلاب اسلامی و نشان دادن پیشرفت‌های کشور است.

حجت الاسلام افشار منش با بیان اینکه حضرت زینب با جهاد تبیین نقشه‌های پلید یزیدیان را نقش بر آب کردند افزود:  دشمنان در همه راهبرد‌های خود بر علیه جمهوری اسلامی دچار شکست شده است.

او بیان کرد: بعضی کشور‌های همسایه توهماتی در سر دارند و امنیتی اجاره‌ای دارند باید بدانند ما دست از تمامیت ارضی خود بر نمی‌داریم.

خطیب جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: معلمان خرید خدمتی در مناطق دور افتاده و صعب العبور خدمت کردند از مسئولین درخواست می کنیم  مشکلات این گروه حل شده و حقی از این افراد ضایع نشود.

انتهای پیام/ح




ضرورت گازرسانی به شهرستان رودبارجنوب

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? ضرورت گازرسانی به شهرستان رودبارجنوب