ضرورت ایجاد پد فرود بالگرد در مواقع بحران در مناطق عشایری جنوب کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان راه‌اندازی خانه‌های هلال را ضروری دانست و خدمات رسانی سریع را در مواقع بحران به عشایر مستلزم تامین زیرساخت‌های استفاده از بالگرد عنوان کرد.  ناصر احمدیوسفی امروز ۲۱ تیرماه در نشست با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نقش موثر هلال احمر را  بعنوان یک سازمان مردم نهاد […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان راه‌اندازی خانه‌های هلال را ضروری دانست و خدمات رسانی سریع را در مواقع بحران به عشایر مستلزم تامین زیرساخت‌های استفاده از بالگرد عنوان کرد. 

ناصر احمدیوسفی امروز ۲۱ تیرماه در نشست با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نقش موثر هلال احمر را  بعنوان یک سازمان مردم نهاد در همه حوادث و  بحران‌ها  قابل تقدیر دانست و گفت: هلال احمر همواره در خط مقدم با نگاه بشردوستانه بوده و خدمات پرسنل و داوطلبان در همه زمینه‌ها مفید واقع شده است. 

وی یکی از ویژگی‌های هلال احمر را  حضور به موقع در مناطق صعب‌العبور در زمان حوادث برای خدمات رسانی به جامعه هدف عنوان کرد. 

مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی هلال احمر را  مورد تاکید قرار داد و گفت: آمادگی داریم تا از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی هلال احمر در جهت بهره‌مندی جامعه عشایری جنوب کرمان استفاده کنیم .

وی راه‌اندازی خانه‌های هلال را به عنوان یک زیرساخت امدادی خواستار شد و افزود: راه اندازی خانه‌های هلال در مناطق عشایری جنوب کرمان می‌تواند بعنوان یک پایگاه امدادی در مناطق عشایری در زمان حوادث باشد و از این خانه‌های هلال می‌شود بعنوان مرکز فرهنگی و آموزشی هلال احمر در حوزه عشایری بهره برد.

احمدیوسفی تامین زیرساخت فرود بالگرد را در مناطق صعب العبور در مواقع بحران  و خدمات رسانی سریع و به موقع به عشایر را ضروری دانست و اظهار کرد: یکی از نیازمندی‌ها در مناطق عشایری مخصوصا مناطق صعب‌العبور و دور افتاده راه‌اندازی و ایجاد زیرساخت پد فرود بالگرد برای خدمات رسانی در زمان حوادث و بحران است و می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و کار مشارکتی با جمعیت هلال احمر این زیر ساخت را فراهم نماییم .

به گزارش نذیر کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز طرح نذر آب را در راستای تامین نیازهای عشایر دانست و گفت: طرح نذر آب بعنوان یک طرح بسیار خوب برای کاهش مشکلات آب شرب عشایر با مشارکت خیرین انجام خواهد شد.

فلاح برای هرگونه همکاری جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی عشایر قول مساعدت داد و  افزود: طرح ‌های فرهنگی و آموزشی کسب و کار پایدار، آموزش امداد و نجات و آموزش کارآفرینی در مناطق عشایری جنوب کرمان انجام خواهد شد تا بتوانیم بستر اشتغال و کارآفرینی را فراهم نماییم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مجموعه هلال احمر استان در کنار امور عشایر جنوب کرمان خواهد بود تا با کار مشارکتی بتوانیم خدمتی برای مردم انجام دهیم.

انتهای پیام




ضرورت ایجاد پد فرود بالگرد در مواقع بحران در مناطق عشایری جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? ضرورت ایجاد پد فرود بالگرد در مواقع بحران در مناطق عشایری جنوب کرمان