ضرورت احداث پد بالگرد جهت انتقال بیماران اورژانسی در کوهبنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شهرستان کوهبنان به علت وجود مناطق صعب‌العبور در این شهرستان ساخت سکوی فرود بالگرد الزامی است. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه  به شهرستان کوهبنان سفر کرده و در جلسه‌ای که […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: شهرستان کوهبنان به علت وجود مناطق صعب‌العبور در این شهرستان ساخت سکوی فرود بالگرد الزامی است.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه  به شهرستان کوهبنان سفر کرده و در جلسه‌ای که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

مهدی احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان کوهبنان مشکلات خاص خود را دارد؛ اما برنامه‌ای جهت اجبار پزشکان متخصص برای خدمت در مناطق محروم نداریم از طرفی معادن زغالسنگ باید به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند و یک درصد از درآمد خود را به بحث سلامت اختصاص بدهند.

 وی با اشاره به اینکه مرکز بهداشت کارگری بایستی از سوی معادن زغالسنگ راه اندازی و تجهیز شود تا به کارگران آسیب دیده خدمات بدهند، افزود:  تلاش ما بر استخدام نیرو‌های بومی کوهبنان با تعهد ۱۵ ساله و راه اندازی مهد کودک ویژه کارکنان بیمارستان است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه پزشکان متخصص باید ۶۰ بیمار را در ۲ شیف کاری در ساعت حضور در بیمارستان ویزیت کنند، به مشکلات آزمایشگاه بیمارستان کوهبنان اشاره کرد و افزود: باید برخی آزمایشات نمونه گیری و برای انجام به شهرستان‌های اطراف ارسال شود.

وی تاکید کرد: احداث پد بالگرد (بسته به اینکه شما در خشکی یا مکان‌های صعب العبور هستید، برای نشستن بالگرد چیزی که نیاز دارید یک سکوی بالگرد است که در زبان فارسی از آن به عنوان هلی پد یاد می‌شود) برای انتقال بیماران اورژانسی در بیمارستان کوهبنان ضروری است و باید در اولویت برنامه‌ها باشد، چون جاده کوهبنان به زرند و کرمان صعب العبور است.

در این جلسه که معاونین درمان، بهداشتی، مدیر بیماری‌های معاونت درمان، رئیس نظارت بر درمان، مشاور و تعدادی از مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند؛ مسائل و مشکلات تخصصی مربوط به هر معاونت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
انتهای خبر/ نامجو کوهبنانی




ضرورت احداث پد بالگرد جهت انتقال بیماران اورژانسی در کوهبنان

منبع:آرمـان
? ضرورت احداث پد بالگرد جهت انتقال بیماران اورژانسی در کوهبنان