صنعت گردشگری استان کرمان رونق یابد

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندارکرمان، امروز، ۲۷ خردادماه در چهاردهمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار بردسیر گفت: گردشگری صنعت مغفول در استان کرمان است. وی با بیان اینکه دو بخش معادن و کشاورزی در شمال و جنوب استان برجسته بوده و متاسفانه از گردشگری غفلت […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندارکرمان، امروز، ۲۷ خردادماه در چهاردهمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار بردسیر گفت: گردشگری صنعت مغفول در استان کرمان است.

وی با بیان اینکه دو بخش معادن و کشاورزی در شمال و جنوب استان برجسته بوده و متاسفانه از گردشگری غفلت شده و گسترش نیافته است، به اقلیم متنوع استان و همزمانی و همجواری مناطق گرمسیری و سردسیری کرمان اشاره کرد و گفت: باغ‌های گل محمدی لاله‌زار شهرستان بردسیر علاوه‌بر اشتغال و ارزش اقتصادی که ایجاد کرده، یک ظرفیت گردشگری بکری است که رونق منطقه را به همراه دارد.

فداکار تصریح کرد: با همراهی مردم و واکسیناسیون گسترده‌ای که علیه کرونا صورت گرفت، از این پس می‌توانیم شاهد رونق فضای گردشگری در سطح استان و برگزاری جشنواره‌های محصولات متنوع استان از جمله گردو، خرما و پسته باشیم که ضمن درآمد اقتصادی، تنوعی روحی و روانی برای شهروندان است.

انتهای پیام




صنعت گردشگری استان کرمان رونق یابد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? صنعت گردشگری استان کرمان رونق یابد