صفر تا ۱۰۰ نحوه تهیه سرویس مدارس در شهر کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: اولیای دانش‌آموزان با مراجعه حضوری به مدارس و یا سامانه سپند نسبت به تهیه سرویس مدرسه اقدام کنند و از طریق سامانه «کرمان من» از میزان نرخ‌نامه مصوب سرویس مدارس بر اساس مسافت که توسط شهرداری تعیین شده، آگاه شوند.  مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار […]


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: اولیای دانش‌آموزان با مراجعه حضوری به مدارس و یا سامانه سپند نسبت به تهیه سرویس مدرسه اقدام کنند و از طریق سامانه «کرمان من» از میزان نرخ‌نامه مصوب سرویس مدارس بر اساس مسافت که توسط شهرداری تعیین شده، آگاه شوند.

 مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان در گفت‌وگوبا نذیر کرمان به نحوه مدیریت و برنامه‌ریزی شهرداری کرمان در حوزه اقدامات انجام شده برای تهیه سرویس مدارس با تاکید بر چگونگی تعیین نرخنامه سرویس مدارس اظهار کرد: قیمت‌گذاری‌ها کاملا کارشناسی بوده، از طرفی هزینه‌های استهلاک راننده از طرف دیگر هزینه‌های والدین نیز در نظر گرفته شده و طی جلسات متعدد، قیمت‌های نسبتاً خوبی با توجه به فاصله و اهمیت در نظر گرفته شده و همچنین مصوبه نرخنامه در نهایت به تأیید شورای شهر نیز رسیده است.

 محمد باقر سلطانی با تاکید بر استفاده والدین از سامانه کرمان من افزود: والدین جهت اطلاع از نرخ‌نامه مصوب سرویس مدارس بر اساس بُعد مسافت، می‌توانند به سامانه کرمان من به آدرس https://my.kerman.ir/ که توسط شهرداری تهیه و اجرا شده مراجعه کنند و از قیمت‌ها مطلع شوند.

سلطانی تلفن ۳۳۲۳۰۳۰۲ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۷۹۸ را برای رسیدگی به شکایات اعلام کرد و ادامه داد: چنانچه تخلفی از سوی شرکت‌های سرویس مدارس مانند درخواست کرایه مازاد بر اساس نرخ مصوب موجود در سامانه کرمان من به وجود آمد والدین می‌توانند از طریق شماره‌های اعلام شده و یا با مراجعه به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر کرمان واقع در بلوار ۲۲ بهمن درخواست شکایت خود را به‌صورت حضوری و غیر حضوری ثبت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحت پیگیری قرار گیرد. و با راننده و شرکت متخلف برخورد لازم صورت می‌گیرد.

وی ضمن توصیه به والدین در خصوص برنامه‌ریزی برای تهیه سرویس مدرسه تصریح کرد: والدین دانش‌آموزان هرچه سریع‌تر نسبت به تهیه سرویس برای فرزندان خود اقدام کنند و به روزهای پایانی شهریور مولکول نکنند تا شهرداری و سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر بتواند سرویس‌دهی مناسب‌تری به دانش‌آموزان داشته باشد و اولیای دانش‌آموزان نیز معطلی و نگرانی کمتری نسبت به این مسأله داشته باشند.

سلطانی در خصوص نحوه تهیه سرویس مدارس برای دانش‌آموزان یادآور شد: والدین دانش‌آموزان می‌توانند هرچه سریع‌تر از طریق مراجعه با سامانه سپند و یا مراجعه حضوری به مدارس نسبت به قرارداد سرویس دانش‌آموزان اقدام کنند؛ البته ابتدا از طریق مراجعه به سامانه کرمان من از نرخ‌های مصوب بر اساس مسافت اطلاع پیدا کنند و سپس اقدامات دیگر در زمینه را انجام دهند.

 تا کنون یک هزار و پانصد خودرو سواری برای جابجایی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

سلطانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه افزود: ۱۵۰۰ دستگاه خودرو سواری، ۲۴۰ دستگاه ون و نیز ۱۲۵ دستگاه مینی‌بوس برای حمل‌ونقل دانش‌آموزان تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند.

 وی با تاکید بر عدم استفاده اولیا از سرویس‌های غیر مجاز اذعان کرد: والدین حتما سرویس‌هایی که توسط این سازمان کدگذاری شده‌اند، استفاده کنند و به هیچ وجه به سرویس‌های فاقد مجوز اعتماد نکنند، چراکه این سرویس‌ها معمولا با ظرفیتی بیش از حد مجاز دانش‌آموزان را جابه‌جا می‌کنند و نیز هیچ تعهد جانی نیز برای دانش‌آموزان وجود ندارد.

 آمادگی ۱۲ شرکت برای خدمت‌رسانی در حوزه سرویس مدارس

 سلطانی تصریح کرد: اکنون ۱۲ شرکت حمل‌ونقل در شهر کرمان در زمینه سرویس مدارس با شهرداری و مدارس همکاری می‌کنند که بر حسب نیاز دارای راننده خانم و آقا هستند.

 وی در پایان گفت: زمان ابلاغ این نرخنامه به ماه پیش بر می‌گردد و اکنون نزدیک به یک ماه است که نرخ جدید سرویس مدارس در سامانه کرمان من بارگذاری شده است. حتما خانواده‌ها برای اطلاع از نرخ جدید سرویس مدارس به این سامانه مراجعه کنند.

پایان پیام / ۸۰۰۶۶/ ب





صفر تا ۱۰۰ نحوه تهیه سرویس مدارس در شهر کرمان

منبع: فــارس
? صفر تا ۱۰۰ نحوه تهیه سرویس مدارس در شهر کرمان