صعود گلبالیست‌های کرمانی به لیگ دسته یک کشور

تیم گلبال کرمان در رده بزرگسالان ضمن قهرمانی در لیگ دسته دو به لیگ دسته یک بانوان کشور صعود کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدیس عالم زاده نایب رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: در مسابقات گلبال قهرمانی کشور که با حضور ۱۱ تیم در بابلسر برگزار شد، تیم گلبال بانوان کرمان […]

تیم گلبال کرمان در رده بزرگسالان ضمن قهرمانی در لیگ دسته دو به لیگ دسته یک بانوان کشور صعود کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدیس عالم زاده نایب رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت: در مسابقات گلبال قهرمانی کشور که با حضور ۱۱ تیم در بابلسر برگزار شد، تیم گلبال بانوان کرمان متشکل از معصومه ملایی، زینب رئیسی، زهرا مسعودی، آسیه شهریاری و عزیزه خیری به مربیگری بهناز قدیمی توانستند ضمن قهرمانی در لیگ دسته دو کشور به لیگ دسته یک گلبال بانوان کشور صعود کنند..
او ضمن تقدیر از حمایت مسئولان ورزش استان به ویژه هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان کرمان افزود: خیلی‌ها باور نداشتند که تیم ما حرفی برای گفتن داشته باشد؛ اما با خودباوری، تمرین و ممارستی که بچه‌های داشتند توانستند با اقتدار به لیگ یک صعود کنند و افتخار دیگری را برای گلبال کرمان رقم بزنند.

تیم گلبال بانوان کرمان با ۳۸ گل زده و ۸ گل خورده، بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع را در این دوره از مسابقات از آن خود کرد و توانست بدون باخت ضمن قهرمانی در لیگ دسته دو، به لیگ یک گلبال بانوان کشور صعود کند.

انتهای پیام/ب




صعود گلبالیست‌های کرمانی به لیگ دسته یک کشور

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? صعود گلبالیست‌های کرمانی به لیگ دسته یک کشور