صدور بیش از ۱۷۲ هزار گذرنامه طی ۹ ماهه امسال در کرمان

سرهنگ”روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۱۷۲هزار و۷۰۷ جلد گذرنامه صادر و از هزارو ۱۹۵واحد صنفی بازدید به عمل آمده است. به گزارش فت فتو سرهنگ”عبدالعلی روانبخش”در تشریح عملکرد پليس امنيت عمومي افزود: این رده تخصصی همراه و همگام با ساير واحدهاي انتظامي استان در راستاي برقراري نظم و […]

سرهنگ”روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۱۷۲هزار و۷۰۷ جلد گذرنامه صادر و از هزارو ۱۹۵واحد صنفی بازدید به عمل آمده است.

به گزارش فت فتو سرهنگ”عبدالعلی روانبخش”در تشریح عملکرد پليس امنيت عمومي افزود: این رده تخصصی همراه و همگام با ساير واحدهاي انتظامي استان در راستاي برقراري نظم و امنيت تلاش مي کند.

سرهنگ”روانبخش”با اشاره به صدور۱۷۲هزارو۷۰۷ جلد گذرنامه در سال جاري اظهار کرد: اين پليس در ايام اربعين و اوج سفرهای این مناسبت ارزنده، خدمات خود را جهت خدمتگزاري به زائران اباعبدالله الحسين علیه السلام به صورت مضاعف و با افزايش ساعات کاري ارائه کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این بازه زمانی برای یک هزار و ۵۶ نفر اجازه خروج صادر و به ۶۰۱ مورد گذرنامه هایی که به هر دلیل مفقود شده بودند رسیدگی و گذرنامه جدید صادر و برای ۱۱۳ راننده ترانزیت برگ عبور صادر شد.
وي در ادامه با بيان اينکه اطلاع رساني هاي لازم نيز در اين باره صورت گرفته، خاطرنشان کرد: مردم در سفرهاي خارجي در صورتي که قانونمند رفتار کنند و به ضوابط و مقررات گذرنامه توجه ويژه داشته باشند قطعاً با مشکل روبرو نخواهند شد.
سرهنگ”روانبخش” بازرسي و نظارت بر اماکن عمومي را از ديگر وظايف اين پليس عنوان کرد و گفت: پليس امنيت عمومي در حوزه اداره اماکن عمومي نيز وظيفه کنترل و نظارت واحدهاي صنفي قبل و بعد از شروع فعاليت آنها را به عهده دارد که تعيين صلاحيت واحدهاي صنفي از سه منظر فردي، انتظامي و ترافيکي توسط اين پليس انجام و اعلام مي شود.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقدامات اداره اماکن عمومي در اين حوزه گفت: در ۹ ماهه امسال ۵ هزار و ۱۴۴ واحد صنفي متقاضي کسب مجوز، تعيين صلاحيت شده اند که این تعداد از لحاظ صلاحیت های فردی و انتظامی و ترافیکی مورد بررسی قرار گرفته و جوابیه های لازم را بر اساس ضوابط و قوانین دریافت کرده اند.
سرهنگ”روانبخش”خاطرنشان کرد: اداره اماکن عمومي پس از صدور پروانه کسب و شروع فعاليت واحدهاي صنفي، کنترل و نظارت مستمر خود را انجام و با واحدهاي صنفي متخلف برخورد مي کند که این برخوردها از مطالبات خود مردم نیز هستند.
وي به طرح هاي مشترک پليس امنيت عمومي نيز اشاره کرد و افزود: از ابتداي سال تاکنون یک هزار و ۶۵۳ مورد بازديد محسوس و غير محسوس از واحدهاي صنفي صورت گرفته و ۲۵ طرح کنترلي در حوزه اصناف اجرا شده است.
اين مسئول انتظامي يادآور شد: در بازرسي ها و بازديدهاي انجام شده واحدهايي که برابر قوانين و مقررات فعاليت نکرده اند، تذکرات لساني و تعهدات کتبي دريافت کردند به طوري که یک هزار و ۷۵ مورد تعهد کتبي و شفاهی در سالجاري از واحدهاي صنفي اخذ شده است.
وي با اشاره به صدور ۱۲۰ مورد اخطار پلمب به واحدهاي متخلف گفت: در ۹ ماهه امسال پليس امنيت عمومي به ۶۸۱ مورد از گزارشات و شکايات مردمي از واحدهاي صنفي نیز رسيدگي کرده است.
انتهای پیام/ تاج الدینی 




صدور بیش از ۱۷۲ هزار گذرنامه طی ۹ ماهه امسال در کرمان

منبع:آرمـان
? صدور بیش از ۱۷۲ هزار گذرنامه طی ۹ ماهه امسال در کرمان