صدور بیش از ۷هزار رای جایگزین حبس در کرمان

کرمان_ معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی و دادگستری کل استان کرمان از صدور ۷هزار و ۹۶فقره رای جایگزین حبس در استان کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، حسن سلطانی نژاد، ظهر چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانس با رؤسا و دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضائی سراسر استان کرمان با بیان اینکه در راستای […]

کرمان_ معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی و دادگستری کل استان کرمان از صدور ۷هزار و ۹۶فقره رای جایگزین حبس در استان کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، حسن سلطانی نژاد، ظهر چهارشنبه در نشست ویدئو کنفرانس با رؤسا و دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضائی سراسر استان کرمان با بیان اینکه در راستای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها میزان آرای جایگزین حبس در یازده ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد رشد داشته است اظهار داشت: قضات و کارکنان دادگستری استان موفق شده اند از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۶۳۵ هزار پرونده در استان کرمان رسیدگی نمایند.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان افزود: ۹۴ درصد اوراق قضائی در دادگستری استان کرمان بصورت الکترونیک به شهروندان ابلاغ می‌شود.

وی دراین نشست خواستار اهتمام ویژه رؤسا و داستانهای حوزه‌های قضائی به کاهش مدت ارجاع پرونده‌ها درجهت نظم بخشیدن به روند رسیدگی و کاهش اطاله دادرسی‌ها شد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات موجود درحوزه های قضائی گفت: بحث احیای حقوق عامه و اقدامات و انجام رویکردهای پیشگیری از وقوع جرم مورد تاکید است.

کد خبر ۶۰۴۰۴۵۷




صدور بیش از ۷هزار رای جایگزین حبس در کرمان

منبع: مــهر
? صدور بیش از ۷هزار رای جایگزین حبس در کرمان