شکایت رئیس سابق، انتخابات هیات کشتی تهران را به تعویق می‌اندازد؟

  به گزارش خبرگزاری گروه ورزشی خبرگزارش آنا، ۲۹ خرداد ماه امسال بود که فدراسیون کشتی در سایت خود نوشت: با پیشنهاد اداره کل ورزش استان تهران و موافقت فدراسیون کشتی، محمدابراهیم امامی به عنوان سرپرست هیات کشتی تهران انتخاب شد. این درحالی بود که از چند ماه پیش از آن اختلافات بین فدراسیون کشتی […]

 
به گزارش خبرگزاری گروه ورزشی خبرگزارش آنا، ۲۹ خرداد ماه امسال بود که فدراسیون کشتی در سایت خود نوشت: با پیشنهاد اداره کل ورزش استان تهران و موافقت فدراسیون کشتی، محمدابراهیم امامی به عنوان سرپرست هیات کشتی تهران انتخاب شد.

این درحالی بود که از چند ماه پیش از آن اختلافات بین فدراسیون کشتی و هیات تهران علنی شده بود و به این ترتیب حدودا ۴ ماه پیش، عبدالله عزیزی با سابقه ریاست بر هیات کشتی کردستان از سمت خود برکنار و محمدابراهیم امامی رئیس پیشین کمیته داوران و سخنگوی فدراسیون کشتی جایگزینش شد.

علیرضا دبیر در مجمع فوق‌العاده‌ای که در پی حذف بودجه کشتی ازسوی وزارت ورزش تشکیل شد و محمد پولادگر هم به نمایندگی از وزارت ورزش در آن حضور داشت که البته به جنجال هم کشیده شد، در کنار ضعف مدیریتی، تخلفات مالی در کشتی تهران را به رئیس پیشین هیات منصوب کرد.

عزیزی هم در پی این اتفاقات، درحالیکه برکناری خود از سوی فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش تهران را غیرقانونی می‌داند، از تعدادی از اعضای فدراسیون شکایت کرده است.

درحالیکه چند روز دیگر مهلت چهار ماهه سرپرستی امامی بر هیات کشتی تهران تمام خواهد شد، اما هنوز خبری از برگزاری انتخابات نیست و باید دید آیا شکایت عزیزی از فدراسیون کشتی و عواملش دلیل عدم برگزاری انتخابات تا این لحظه بوده است و آیا تا وقتی که به شکایت رسیدگی نشود، انتخابات هیئت تهران برگزار نخواهد شد؟

البته که فدراسیون کشتی همچنان می‌گوید به زودی انتخابات هیات برگزار می‌شود.

با این وجود برگزاری انتخابات، با توجه به پروسه فراخوان، ثبت‌نام از کاندیدا، تایید صلاحیت‌ها و برگزاری انتخابات، پروسه‌ای نسبتا زمان‌بر است که هنوز هیچ‌کدام از آن‌ها انجام نشده و حتی اگر شکایت رئیس پیشین خللی در برگزاری انتخابات هیئت کشتی پایتخت ایجاد نکند، باز هم به نظر می‌رسد حکم چهار ماهه سرپرستی امامی بر هیئت کشتی تهران همچنان تمدید شود.

 

انتهای پیام/




شکایت رئیس سابق، انتخابات هیات کشتی تهران را به تعویق می‌اندازد؟

منبع:آنـــا
? شکایت رئیس سابق، انتخابات هیات کشتی تهران را به تعویق می‌اندازد؟