شکارچیان گراز وحشی در سیرجان دستگیر شدند

کرمان_فت فتو_ فرمانده انتظامی سیرجان گفت: چهار شکارچی غیرمجاز در این شهرستان دستگیر و لاشه یک راس گراز وحشی نیز از آنان کشف شد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا ایران نژاد روز دوشنبه اظهارداشت: ماموران انتظامی پاسگاه بلورد این شهرستان از شکار غیر مجاز یک قلاده گراز […]

کرمان_فت فتو_ فرمانده انتظامی سیرجان گفت: چهار شکارچی غیرمجاز در این شهرستان دستگیر و لاشه یک راس گراز وحشی نیز از آنان کشف شد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد رضا ایران نژاد روز دوشنبه اظهارداشت: ماموران انتظامی پاسگاه بلورد این شهرستان از شکار غیر مجاز یک قلاده گراز وحشی توسط چند نفر از اهالی مطلع شدند و مراتب را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، به منزل مورد نظر اعزام و در بازرسی، یک راس گراز وحشی را که سلاخی شده بود،کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان بیان داشت: ماموارن در این باره ۴ متهم را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

ایران نژاد خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیرقانونی و صدمه به محیط زیست می کنند با جدیت برخورد خواهد کرد و از شهروندان خواست برای صیانت از محیط زیست در صورت اطلاع از اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



منبع:ایرنـا
? شکارچیان گراز وحشی در سیرجان دستگیر شدند