شوراهای حل اختلاف از بطن مردم‌اند

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اعضای شوراهای حل اختلاف جماعت و تشکیلاتی هستند که از بطن مردم بوده و خروجی کار آنها رضایتمندی است. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعداز ظهر امروز ۱۶ آبان ماه در همایش صلح، بخشایش و رضایت در کرمان به مناسبت سالروز تشکیل […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اعضای شوراهای حل اختلاف جماعت و تشکیلاتی هستند که از بطن مردم بوده و خروجی کار آنها رضایتمندی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعداز ظهر امروز ۱۶ آبان ماه در همایش صلح، بخشایش و رضایت در کرمان به مناسبت سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف بیان کرد: اعضای شوراهای حل اختلاف از جنس خود مردم هستند.

وی با اشاره به اعتماد مردم به شوراهای حل اختلاف اظهار کرد: نگاه مردم به اعضای این نهاد این است که این افراد تلاش خود را برای رفع نزاع و اختلاف انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: شورای حل اختلاف یک مجموعه‌ای است که هیچ چشم‌داشتی در آن نیست و وقتی کارها از دستمزد فاصله گرفت، کارها دلسوزانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به آمار پرونده‌های صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف ادامه داد: کمتر محکمه‌ای تشکیل می‌شود که به اختلافی رسیدگی کند و هر چه نتیجه شد، وقتی پرونده مختومه می‌شود همه راضی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: اعضای شوراهای حل اختلاف جماعت و تشکیلاتی هستند که از بطن مردم بوده و دلسوزانه کار می‌کنند و خروجی کار آنها رضایتمندی است.

انتهای پیام




شوراهای حل اختلاف از بطن مردم‌اند

منبع: ایـسنا
? شوراهای حل اختلاف از بطن مردم‌اند